afvallen ,baby ineens klein en eiwit in urine?

hoi allemaal ik had een vraagje

ik ben nu 30 weken zwanger van mijn 2de kindje en was gister op gesprek geweest bij mijn gynogoloog,

deze melde dat ze zich zorgen maakte omdat het kindje met 20 weken nog boven het gemidelde zat en nu in een keer onder het gemidelde.

ik blijf ook op een of andere manier afvallen ik ben met mijn eerste 30 kilo aangekomen maar nu ben ik 9 kilo afgevallen

ik ben ook al sinds een maand verkouden waardoor ik ook veel last kreeg van kwalen en nu al helemaal niet veel kan eten me hele honger gevoel is gewoon weg.

maar nu dit ik probeer toch meer te gaan eten maar ik maak me best wel zorgen

ze hebben gister na de controle gelijk weer me bloedruk opgemeten deze was op zich ietsjes hoger maar niet heel veel

ze hebben ook de hartslag in de gaten gehouden van de kleine en deze was opzich ook prima.

verder hebben ze bloed afgenomen bij mij om ook even na kijken en moet een dag de urine opvangen omdat er ook een beetje eiwit in me urine zat daar moet ik vrijdag over terug bellen over de resultaten

ik moet ook zeggen dat me kindje heel rustig is ik vind het zo veel anders dan me eerste daarvoelde ik haar bijna contenu maar nu heel soms ?

ik moet de boel goed in de gaten houden en bellen als het nog minder word of dat ik andere klachten krijg dan word ik waarschijnlijk opgenomen :-(

ik maak me best een beetje zorgen
zijn er mensen die dit herkennen ?

en kan ik zelf iets doen waardoor me kleintje beter groeit ik dacht zelf aan gewoon veel meer eten en vitaminen slikken maar zou dit helpen ?

groetjes baby nijmegen

ik vrees dat je plat moet rustig aan of het word gehaald en in de coufeuse omdat het kindej een groeiachterstand heeft veel beterschap

Dat is erg spannend en ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Heel veel rust is vaak goed voor de groei van de baby. Ik hoop voor je dat alles goed is met de kleine en je straks een gezond kindje hebt.

Groetjes,
Elly

Ik denk ook idd heel veel rust.
Ik had bij mijn vorige zwangerschap vanaf week 33 te hoge bloeddruk. dat werd dus een ziekenhuisopname. Het werd een verhaal van erin eruit erin eruit...
Ik heb er dagen bij gehad dat ik alleen maar van het bed af mocht als ik moest plassen. Daarna 3 x 15 minuten, toen 3 e een uurtje. Was natuurlijk niet leuk om te horen. Maar de kleine bleef wel goed groeien, dus daar doe je het voor.
Stel je maar in op veel rusten, dan valt het allemaal mee.
Succes, Groeten

Hoi babynijmegen,

Wat een naar nieuws. Eiwit in de urine hoeft niet meteen het ergste te betekenen. Het kan ook zijn dat er wat afscheiding er bij is gekomen of zoiets. Als het ernstig was geweest dat had iedereen (o.a. je gynaecoloog) niet zo kalm gereageerd en was je meteen onder controle gezet in het ziekenhuis. Gewoon zo kalm mogelijk blijven is het beste. Als je je gaait opwinden hierover, dan zal je bloeddruk alleen maar stijgen. Is het je eerste kindje? Schrijf hier lekker alles van je af en neem vanavond lekker een warm bad en kruip vroeg onder de wol. Het komt vast goed. Je bent al heel ver in de zwangerschap en ze kunnen zo veel tegenwoordig.
Ik zou, w.b. het eten, zorgen dat ik zo uitgebalanceerd mogelijk at. Als je al niet zo'n honger hebt, eet dan iets lichts maar wel gezonds. Bijvoorbeeld een kom soep met een broodje of zo.

Heel veel knuffels en sterkte toegewenst!

Anne

heel erg bedankt allemaal , ik ga me uiterste best doen om rustig aan te doen wat meer te eten etz en verder krijg ik morgen telefoon over hoe of wat.

eerste instantie wou de gynogoloog me ook opnemen maar omdat ze zag dat ik minder ver was dan zei dacht mocht ik toch naar huis maar moest wel urine op vangen dus ben benieuwd naar de uitslag

hoop dat alles goed is en dat ik jullie snel positief nieuws kan brengen xxx

hi allemaal heb gebeld met gynogooog bloed en urine zijn goed!!!!!!!!!!

wel de boel goed in de gaten houden, rust houden en beter eten en dan zien we de 28e weer verder

goetjes uit nijmegen xxx

Terug
Bovenaan