afvallen ,baby ineens klein en eiwit in urine?

hoi allemaal ik had een vraagje

ik ben nu 30 weken zwanger van mijn 2de kindje en was gister op gesprek geweest bij mijn gynogoloog,

deze melde dat ze zich zorgen maakte omdat het kindje met 20 weken nog boven het gemidelde zat en nu in een keer onder het gemidelde.

ik blijf ook op een of andere manier afvallen ik ben met mijn eerste 30 kilo aangekomen maar nu ben ik 9 kilo afgevallen

ik ben ook al sinds een maand verkouden waardoor ik ook veel last kreeg van kwalen en nu al helemaal niet veel kan eten me hele honger gevoel is gewoon weg.

maar nu dit ik probeer toch meer te gaan eten maar ik maak me best wel zorgen

ze hebben gister na de controle gelijk weer me bloedruk opgemeten deze was op zich ietsjes hoger maar niet heel veel

ze hebben ook de hartslag in de gaten gehouden van de kleine en deze was opzich ook prima.

verder hebben ze bloed afgenomen bij mij om ook even na kijken en moet een dag de urine opvangen omdat er ook een beetje eiwit in me urine zat daar moet ik vrijdag over terug bellen over de resultaten

ik moet ook zeggen dat me kindje heel rustig is ik vind het zo veel anders dan me eerste daarvoelde ik haar bijna contenu maar nu heel soms ?

ik moet de boel goed in de gaten houden en bellen als het nog minder word of dat ik andere klachten krijg dan word ik waarschijnlijk opgenomen :-(

ik maak me best een beetje zorgen
zijn er mensen die dit herkennen ?

en kan ik zelf iets doen waardoor me kleintje beter groeit ik dacht zelf aan gewoon veel meer eten en vitaminen slikken maar zou dit helpen ?

groetjes baby nijmegen

Terug
Bovenaan