Afvallen deel 2

Ladies!
vorige keer berichtte ik dat ik nog 7 kilo moest afvallen en dat moet ik nog steeds. Ik eet een bakje cornflakes, 2 boterhammen, 1 x fruit, 1x iets lekkers en avondeten...That's it! Maar geen gram er af....
Is dit normaal?

Geen idee... bij mij is de eerste kilo eraf. Ik weet wel dat je ook gewoon te weinig kunt eten. Wat jij opsomt lijkt me erg weinig! Als je te weinig eet slaat je lichaam alles direct op, voor de "slechte" tijden zeg maar.
Ikzelf heb veel baat bij de Streep-je-slank van de de Margriet. Daarin moet je bijhouden hoeveel je eet, en ook hoeveel je beweegt. Je hoeft dus zelf niks te tellen ofzo.
Als je twijfelt of alles lichamelijk wel goed is, kun je altijd bij de ha even bloed laten prikken. Eventueel kun je ook bij een dietist terecht. Die kan je waarschijnlijk goed op weg helpen.

Succes ermee....ik leef met je mee!

Geen idee... bij mij is de eerste kilo eraf. Ik weet wel dat je ook gewoon te weinig kunt eten. Wat jij opsomt lijkt me erg weinig! Als je te weinig eet slaat je lichaam alles direct op, voor de "slechte" tijden zeg maar.
Ikzelf heb veel baat bij de Streep-je-slank van de de Margriet. Daarin moet je bijhouden hoeveel je eet, en ook hoeveel je beweegt. Je hoeft dus zelf niks te tellen ofzo.
Als je twijfelt of alles lichamelijk wel goed is, kun je altijd bij de ha even bloed laten prikken. Eventueel kun je ook bij een dietist terecht. Die kan je waarschijnlijk goed op weg helpen.

Succes ermee....ik leef met je mee!

Ik vreet me nog steeds een ongeluk dus dat gaat niet goed hierzo...hihi! Nou, ik heb de afgelopen week ingehouden en ben een ietsiepietsie afgevallen. Maar straks flink wat taart eten. Ik ben namelijk jarig vandaag! Joepie! (ik weet het, ik ben net een klein kind...). Het bezoek staat zo voor de deur dus ik ga snel afsluiten.

Succes!!!

Hoi,

ook hier helaas niets meer eraf. Maar dat ligt aan mezelf hoor... Heb ook zo'n honger! Heb dan wel geleerd om meestal gewoon een boterham te eten, maar goed, ook die bevatten energie (eet er vaak nog 1 of 2 voor ik naar bed ga, anders word ik gegarandeerd wakker van de honger). Kom gelukkig ook niet bij.
Als je gevoel erg niet goed over is zou ik inderdaad even bij de huisarts langs gaan...

@ Tammy: nog gefeliciteerd!!! Lekker zeg, dat je nog echt zo'n jarig-gevoel hebt! Gisteren een fijne dag gehad?

Ik heb een gezellige dag gehad! Met veel taart!
Mijn ontbijt vanochtend bestond uit een stuk monchoo taart en de lunch appeltaart... hd ik allemaal zelf gemaakt. Vandaag is mijn moeder jarig dus ook daar 2 stukken taart gehad en zo datdelijk weer: er staat een restand verjaardagsbezoek voor de deur! Erg he. Vanaf volgende week echt lijnen...hihi!!

Terug
Bovenaan