Afvallen en zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Hey dames,

Ik heb een vraagje.
Tijdens de zwangerschap van me zoon ben ik ontzettend aangekomen ruim 23kilo na de zwangerschap ben ik niet weer alles kwijt geraakt.

In eerste instantie had ik zo iets van ga nu niet afvallen zelfde geld meld nummer 2zich snel.
Maar nu een nieuwe zwangerschap toch iets langer duurd dan bij de vorige zwangerschappen zit ik er nu toch aan te denken om toch wat kilo's te verliezen.

Maar nu was mijn vraag is dit wel verstandig?
Ik mijn ogen verhoogt het de kans op een zwangerschap meer en voel ik me denk ik ook wat lekkerdere in mijn vel

Hoi dromertje,

De ronde dat ik zwanger werd was ik bezig met het nieuwe boek van Sonja Bakker. Het kan natuurlijk nooit kwaad alleen zodra je zwanger bent moet je wel stoppen. Als je je beter in je vel voelt dan lukt zwanger worden misschien ook beter en ik merkte dat ik er daardoor ook minder mee bezig was met een positief resultaat ;-)

Succes!

Overgewicht kan invloed hebben, maar of daar sprake van is bij je? Je cyclus is heel netjes. Maar wat beauty zegt klopt. Stoppen met lijnen als je zwanger bent. Tenzij het echt aanpassen is van je eetgewoonten van slecht naar goed.

ik wil niet zeggen dat ik slecht eet netjes 3maaltijden en tussendoor wat lekkers.ik word ook niet zwaarder ik blijf op het zelfde gewicht hangen soms in een drukke periode dat ik door minder eten een kilo ofzo kwijt raak maar als er weer rust is en eet weer normaal komt die kilo ook weer terug..

en stoppen als ik zwanger ben was ik sowieso van plan.

haha die maak ik nu inderdaad niet meer voor mij haha..
ga gewoon ff doorpakken jammer genoeg zit ethan zijn 2de verjaardag er volgende week tussen dat word denk ik wel op me handen zitten

Wanneer je je tussendoortjes vervangt door komkommer, tomaat oid en je vruchtensap/frisdrank vervangt door water heb je kans dat je al wat kilootjes kwijt raakt en dit kan ook geen kwaad bij een evtuele zwangerschap.

Hoi,
Het hangt een beetje van je huidige gewicht af. Mijn BMI was wel wat hoog en bij mijn laatste bezoek bij de verloskundige met 14 weken zwangerschap zei ze ook dat ik aan het eind van de zwangerschap een extra echo moest hebben ivm mijn gewicht. Ik schrok daar wel van en heb haar toen toegezegd af te gaan vallen na de zwangerschap. Helaas kwamen we er een paar dagen later achter dat het kindje met 12 weken was overleden en na de curettage ben ik direct begonnen met afvallen. Ben inmiddels met behulp van de boeken van Amber Albarda al 8,2 kg kwijt sinds de miskraam. Overgewicht is ook een risicofactor voor miskramen. Volgens de gyn was mijn vergezicht niet de oorzaak van deze 2e miskraam, maar ik wil er alles aan doen om een derde miskraam te voorkomen. Je kunt je eetpatroon ook gewoon een beetje aanpassen of de porties wat verminderen en veel groente en fruit eten.
Succes!
Groetjes

Terug
Bovenaan