afvallen had een reden goed geschrokken

jarne viel niet zonder rede af hij is ziek onze kleine man heeft een blaasontsteking en voelde zich gewoonweg ziek na een dag en nacht ziekenhuis en een ab kuur gaat het super met hem wel is hij van 5 naar 4 voedingen gegaan
over 2 weken krijgen we een echo en rontgen foto om te kijken of alles wel goed werkt zoals het moet spannend moet ik zeggen
ik zelf had dit niet verwacht omdat jarne geen koorts had maar ik heb wel iets geleerd
wat ik dus niet wist is dat kinderen onder de 4 maanden ook ondertemp kunnen krijgen en dit betend dus ook gewoon koorts wist ik dat zo zie je maar je leert iedere dag weer bij ondanks dat dit me 4de kindje is haha

hoi hoi,

jeetje wat een schrik dan even, maar mooi dat je toch actie hebt ondernomen en dat het nu weet beter gaat met jarne.

even afwachten wat de echo en foto zeggen, ik hoop voor jullie goede berichten en dat het hier bij blijft

sterkte nog even

en ja ook al is het je 4de elk kind is anders he en reageert ook weer anders. ik kende onder temp wel maar wist ook niet dat het koorts hete dan. Jurjen is mijn 3de

groetjes maaike

hoi ans,
zo dan.dat ze daar zo achter kwamen.
toch iets aan de hand.
je blijft leren,ook ben je 80 dan leer je nog dingen.hahah.
gelukkig gaat het nu goed met de kleine.
ooh ben jaloers hahah naar de 4 flessen.
maar mag ook niet klagen van 21 uur tot 8 uur geslapen afgelopen nacht.
sterkte hopelijk blijft het erbij en kan weer lekker vrolijk baby zijn zonder ziekenhuis gedoe.
gr marjan

Terug
Bovenaan