afvallen ipv aankomen...

hallo dames,
zijn er hier meer die afvallen ipv aankomen....
ik ben nu ong 1 kilo afgevallen.... nu is dat niet heel erg, want ik heb aardig overgewicht...
ben de hele dag misselijk (niet overgeven gelukkig) dus eet veel minder....
verlodkundige vond het nog niet erg. gelukkig!
maar zijn er meer dames?

kus famke

Hi Famke,
Iedereen zegt dat ik ben afgevallen maar volgens mij valt het wel mee. Maar nog niks aangekomen in ieder geval. Maak je maar niet druk,als het klopt wat ik lees ga je rond de drie maanden groeien. Daarvoor is het vooral dat je spijsvertering langzamer is en je lekkere trek. Ik zelf ben ineens totaal niet meer van zoet,wat op zich wel prima is. Hopelijk zet het door na de zwangerschap ;)

Hoi Famke,

tijdens de zwanerschap van mijn tweeling heb ik de 1e 12 weken alleen maar overgegeven. Was in die tijd ruim 6 kilo afgevallen... tegen het eind van mijn zwangerschap zaten die er weer aan met nog 6 kilo extra... niet veel dus voor een tweeling maar prima volgens de gyn. Bij mijn oudste en jongste was ik ook in het begin wat afgevallen door vermindere eetlust, en een gezondere eetlust (veel meer groente en fruit dan voorheen en bijna geen vlees)
je moet niet bewust gaan afvallen, maar als het "per ongeluk" is is het niet erg... en als je al reserves hebt is het alleen maar mooi meegenomen, die kilo's ben je alvast kwijt!

Ik breek even in vanaf het augustus / september forum :)
Bij de vorige zwangerschap ben ik 2 kilo afgevallen voor ik aankwam. Nu (bijna 16 weken zwanger) ben ik 5,5 kilo afgevallen. De gynaecoloog maakt zich er geen zorgen over, dus het zal wel goed zitten. De kleine pakt toch wel wat hij/zij nodig heeft :)
Heb veel over gegeven en niks smaakte me, dus at ook niet veel. Mijn eetlust begint nu wat terug te komen en ik spuug minder, dus die kilo's komen vanzelf wel weer terug. Zo niet, hoeven ze er na de bevalling niet meer af ;)

Terug
Bovenaan