Afvallen lukt niet?

<p>Ik heb een vraagje wie herkent dit ook. Ik ben 4 maand geleden bevallen van een mooi dochtertje ?. Alleen sinds 2 weken bezig met afvallen.. alleen in plaats van dat ik afval kom ik alleen maar aan terwijl ik veel water drink en bijna niks eet... ik geef flesvoeding. </p>
 
Hoi Corine,
Het is juist belangrijk om regelmatig te eten. Lees 6x per dag. Ontbijt, lunch, avondeten en 3x per dag een gezonde snack. Je zult zien dat je dan juist wel gaat afvallen ? Nu breng je je lichaam in overlevingsstand ?
Groetjes Yuki
 
Een combinatie van genoeg (idd ong 6x per dag) een kleine maaltijd en beweging (liefst 30 min per dag) moet wel voor resultaten zorgen. Ieder mens is anders dus je moet even kijken wat voor jou het beste werkt. Ik had zelf baat bij veel kracht training met een eiwitrijk dieet. 
Maar je moet echt wel eten! Nu honger je jezelf uit en zal je uiteindelijk wel gaan afvallen maar zodra je weer normaal gaat eten, vliegen de kilo’s er weer aan. 
 
Dankjulliewel! Ik ga dat proberen. Ik doe nu wel al 2 weken langs buikspier en beenspier oefeningen. Maar voor mijn zwangerschap deed ik 3 x per dag eten en zo viel ik af. Maar ik ga nu 6x per dag eten! Is het proberen waard.
 
Misschien gaan zwemmen ?
Mijn moeder zweert erbij en zegt dat de kilos eraf  vliegen.  Dus zodra  ik bevallen ben en het mag ga ik baantjes  trekken ? daar gebruik je al je spieren mee
 
Terug
Bovenaan