Afvallen: maatje gezocht!

<p>Hoii, Mijn zoontje is inmiddels een jaar en ik ben nog steeds niet van mijn zwangerschapskilos af. Het lijkt mij motiverend om mensen te vinden die ook willen afvallen zodat we elkaar kunnen steunen misschien doelen en resultaten delen etc.? Ik durf nog niet op de weegschaal te gaan staan maar ik ben van plan maandag te beginnen en ik wil er zeker 10 kilo vanaf… Groetjes!    </p>

Hoi, Whaist trainer korset helpt goed, ik deed ook herbalife dat hielp ook todat ik weer zwanger werd. Na mijn bevalling begin ik ook meteen.

Wat grappig. Ik was het deze week ineens zat, al die extra kilo’s. Dochtertje is 15 maanden. Dus ben deze week begonnen met koekjes en chocola etc laten staan. Hier moet er ook wel 10 kilo af!

Hier ook ? mijn zoontje nu 9 maanden. Ik zou ook een kilootje of 10 kwijt willen raken. Persoonlijk ben ik niet van de bekende diëten. Ik wil mezelf weer een gezonde leefstijl aan wennen waardoor de kilootjes wel verdwijnen (liefst in combi met wat bewegen/sporten).
Ik had ook met mezelf afgesproken om in ieder geval koek en chocola te laten staan ? en om gezondere tussendoortjes te pakken. 
Ik zou ook weer wat moeten bewegen om mezelf weer fitter en zekerder te voelen. Maar met twee kinderen, je huishouden en werken blijft er weinig energie over. Maar ik weet ook dat ik juist door wat te bewegen en gezonder te eten beter in mijn vel zit en beter ben uitgerust. 
Een stok achter de deur zou mij helpen. Ik overwoog om naar een diëtiste te gaan maar ik heb de stap nog niet genomen. 
Ik heb eens nagedacht over je berichtje en misschien werkt het wel als we met deze topic elkaar kunnen steunen en motiveren en tips of zo kunnen delen ?

Ik zou het ook wel leuk vinden om mee te kletsen. Mijn zoontje is al 20 maanden en ik weeg nagenoeg hetzelfde als voor de zwangerschap maar er mogen wel 15 kg af en het lijkt me leuk om met jullie mee te praten en elkaar te motiveren. 

Herkenbaar, ik klets mee! Dochter is 8 maanden (en zoontje bijna 3 jaar) en wat jullie ook zeggen: er blijft weinig tijd over om te bewegen. En ik hou erg van eten ? maar er moet echt minstens 5 kilo af. Heb echt nog zo'n zwanger buikje. Dus fijn om elkaar te motiveren. Ik heb alvast met een vriendin afgesproken om volgende week een avond te gaan wandelen. Ik weet van mezelf dat ik sporten vaak niet volhou dus ik begin met wandelen ☺️

Terug
Bovenaan