afvallen met bv?

hai hai,
ik las net het verhaal van alle zwangerschapskilo's eraf. Zijn dit allemaal moeders die ook bv geven? Ik geef bv en wil graag nog 12 kilo kwijt. O.K. gezond eten en niet snoepen mag wel, maar alle afvalstoffen die in je bloed komen door het 'lijnen' krijgt je kindje ook binnen. Is dat niet slecht?
Wie weet hier meer over?
groetjes lineke

Hallo Lineke,

Veel en snel afvallen is niet erg goed als je bv geeft. Er komen dan veel afvalstoffen in de melk terecht. Las laatst in een berichtje van een lactatiedeskundige dat een pond afvallen per week wel geoorloofd is. Mijn ervaring is ( heb mijn zoontje een jaar bv gegeven en ben nu 8 wkn onderweg met mijn tweede kindje) dat wat er in 9 maanden aangekomen is er ook weer in 6 tot 9 maanden  af gaat. Het is misschien langzaam maar het blijft dan ook weg en heel belangrijk : zonder dieet.

Succes en groetjes,

Monique

P.S. Voel me af en toe een echte pudding maar moet geduld hebben.  Sporten en weer gaan werken hielpen de vorige  keer dus  we zullen  het nu weer beleven. Haha!

Hoi. Extreem afvallen is niet goed volgens mij i.v.m de afvalsstoffen maar gewoon niet snoepen en veel bewegen kan volgens mij geen kwaad. Als je maar alle voedingsstoffen binnen krijgt en je niet gaat uithongeren. Ik had gehoopt dat ik door de borstvoeding af zou vallen maar helaas moet ik me flink inspannen om mijn zwembandjes te doen verdwijnen. Groetjes Mikkie.

ik geef geen bv.maar ik dieet ook niet.gewoon gezond eten en veel bewegen inderdaad.ik blijf gewoon eten want als je afvalt door anders te eten kun je nooit meer normaal eten zonder aan te komen.
groetjes kari

Hoe lang geleden zijn jullie bevallen!

Qinq is nu vandaag 3wk! En ze drinkt heerlijk aan mn borst.
Maar de kilo vliegen er bij mij eraf!
In 3wk ben ik 10kilo afgevallen, terwijl ik normaal eet...
en elke dag een wandelingetje met haar maak!

Groetjes
Hanna

Hallo Hanna,

Mijn kindje is  vandaag 8 wkn en ik weeg nu 69 kg.  Er moet bij mij nog 3,5 kg af. Ben de vorige keer en deze keer 12,5 kg aangekomen. Die laatse kilo's gaan er echt heel langzaam af. Ben 1.67 en woog voor de bevalling 65,5 kg. Daar wil ik weer naar terug. (Terwijl ik eigenlijk naar 63 kg wil maar dat is een " vrouwenkwaal". (We zullen ook eens tevreden zijn!! hahaha))

Groetjes!!

hoi

Indy is nu 10 week en ik geef nog bv maar ben zelfs aangekomen. Ik eet echt heel normaal, drink wel meer maar water. Dus nu maar flink lopen, sporten en toch een beetje lijnen. Ben niet dik ofzo maar zit zo niet lekker in mijn vel. Woog eerst 52 kilo en nu nog 58 en dat zint me niet. Dus ik loop nu elke dag ongeveer 5 km (luna in de buggy en Indy in de draagzak) en nu maar hopen dat het resultaat heeft, met 3 kg er af ben ik al heel blij. Na de vorige ks heb ik gemerkt dat het hard werken word om die buik weer een beetje toonbaar te krijgen dus ik heb een leuke zomer in het vooruitzicht :(.

Maar idd een pond per week mag je afvallen met bv. Doe je meer dan   heb je kans dat je bv terugloopt en das zonde natuurlijk

groetjes chislaine

Terug
Bovenaan