Afvallen tijdens bv

Hoi moeders,

Ik geef Amy (morgen 11 weken) volledige borstvoeding (sinds gister zonder tepelhoedje, hoera, ze snapt het!! ...maar dat terzijde...:)) maar ik  zou zooooo graag die overtollige kilo's kwijt willen. Nu weet ik dat het erg onverstandig is om te gaan lijnen als je nog borstvoeding geeft vanwege de afvalstoffen die in de melk komen. Maar als ik nu alleen gezond eet (dus wel voldoende) en meer ga sporten en op die manier langzaam af zou vallen, zou dat ook kwaad kunnen? De meeste moeders vallen toch ook af door het geven van borstvoeding?

Liefs,  
Marian  

He meis,

Ik ken alleen de reden om het niet te doen die jezelf ook noemt.............over verdere redenen kan ik je dus niets vertellen........whahaha, heb je dus niets aan!
Ik moet nog 5 kilo kwijt van de 20 die ik was aangekomen................hoe weet ik niet, want ik eet nog als een bouwvakker........................
Succes ermee en ik denk aan je!

Liefs Rimke

Hoi Marian,

het kan geen kwaad, als je maar niet meer dan 5 kilo per week afvalt geloof ik.
Mijn schoonzusje geeft nu 8 maanden borstvoeding en is ook flink afgevallen. Ze had hiervoor een speciaal borstvoedingsproof dieet. Misschien kun je hier wat op google over vinden. Dit houd in dat je veel groenten moet eten en rijst geloof ik. Ik zelf overweeg ook dit dieet te gaan volgen en geef nu 4 maanden borstvoeding.

Groetjes,
Wendy

hoi,

gezond eten en wat sporten lijkt me niet verkeerd toch?
ik moet zeggen dat ik de zwangerschapskilo's er al snel af had, maar ik wilde graag nog meer kwijt en nu lijken ze ineens te vliegen. ik geef nu 5 maanden bv en sinds ik weer werk, val ik elke week wat af en dat terwijl de snoeppot echt niet meer veilig is voor mij, terwijl ik normaal heel goed oplette. ik hoop dat het voor jou straks ook zo gaat.

maar opletten en gezond eten is denk ik alleen maar goed. ik zou wel genoeg gezonde dingen eten, dus niet minder, maar bewust. snap je het nog een beetje?

succes.

gr floor

Terug
Bovenaan