Afvallen tijdens zwangerschap

<p>Hallo moeders & moeders in spé,</p><p> </p><p>heeft iemand hier ervaring met afvallen tijdens de zwangerschap? </p><p>Ik was lekker aan het hardlopen en koolhydraten minderen gezien ik veeeeel te zwaar ben geworden, wilde zeker 15 kilo afvallen voor de wens voor een broertje of zusje.</p><p>nu ben ik dus....onverwachts...al zwanger....</p><p> </p><p>hoe nu verder? Want ik ben voor mijn lengte echt wel fors te zwaar en er moet wel iets gebeuren ook voor de gezondheid van de baby.</p><p>iemand hier ervaringen mee? De do’s en dont’s mbt sporten en voeding...</p><p> </p><p>groetjes mama van 3 </p>
 
Ik zou daar niet teveel mee bezig zijn tijdens je zwangerschap. Dit is echt iets voor na je zwangerschap.  Lijkt me niet gezond  te gaan dieeten al je zwanger bent Je kan niet meer  doen dan gezond eten en wel voldoende  te bewegen.Misschien  baantjes trekken ? Is minder belastend en kun  je tot ver in je zwangerschap vol houden.Succes 
 
De afvalstoffen die vrijkomen bij afvallen schijnen voor je baby niet goed te zijnmaar gezond eten en bewegen is altijd goed! Zou je vk om advies vragen of doorverwijzing naar diëtist 
 
Niet dieten, gewoon gezond maar wel genoeg eten. Sporten is prima zolang je er geen last van hebt. Lekker actief blijven en na je zwangerschap weer focussen op je gewicht. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! 
 
Las toevallig net dit artikel. https://www.oudersvannu.nl/zwanger/gezondheid/afvallen-tijdens-je-zwangerschap-mag-dat/Goede adviezen van een diëtiste lijken me wel handig. 
 
Terug
Bovenaan