Afvallen, wie heeft goeie tips?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Op 09-09-2007 ben ik bevallen van een prachtige zoon. Was 15 kilo aangekomen en na 2 weken al 13 kilo kwijt (vocht en dergelijke)
Nu ben ik al een tijdje bezig om de laatse kilo's eraf te krijgen maar dat lukt me niet.
Ik let op wat ik eet, eet regelmatig en gezond. Drink ook veel
Dat is het probleem niet.

Ben nu sinds twee weken aan het zwemmen, maar dat is soms 2 avonden in de week want alsik   uit mijn werk kom en mijn zoontje heb gewassen e.d. vaak gewoon zo moe ben dat ik dus niet meer kan. (werk 2 dagen)
Toch probeer ik zoveel mogelijk te gaan en als ik soms moe ben ga ik toch, maar als mijn zoontje dan onrustig slaapt en ik er vaak uit moet ben ik de volgende dag gesloopt.

Het is ook niet de periode om lekke rbuiten te gaan wandelen, skeeleren of te gaan fietsen. Als het weer meewerkt fiets ik wel naar het zwembad zo'n 6 km.
Zaterdag en zondag is het altijd recreatiezwemmen dus dan gaat baantjes zwemmen ook niet.

Zijn er meer vrouwen die de laatste kilo's er niet afkrijgen?! En wat doen jullie ervoor?
Sportschool heb ik ook aan zitten denken maar zoals je heb kunnen lezen is het zwemmen soms al moeilijk.
Afvalpillen?!

hey,

Wat balen zeg dat het niet wil lukken zoals jij het graag wilt. Bij mij is het juist het tegenovergestelde...ik was maar 5 kg in totaal aangekomen tijdens de zwangerschap en ben nu 6kg lichter dan dat ik was voor mijn zwangerschap... Heb allemaal nieuwe kleding moeten kopen omdat alles wat ik had te groot is...     En nu nog val ik af...mensen vinden me zelfs mager worden... Ik heb tijdens mijn zwangerschap suiker gehad dus dat was voor mij een dieet volgen wat achteraf wel heel fijn de kilo's tegenhield en nu nog ben ik matig met suikers..en drink wel heel veel..

Maar ik wandel elke dag met mijn zoontje, zwem 1x in de week...en verder niet zoveel..

Ik hoop dat je gauw zo in je velletje zit zoals je het wenst...

liefs

Hallo

ik ben 3.11. bevallen van een zoon. Ik ben in totaal 18 kg aangekomen. Zo als bij jou zijn de meeste kg snel af gegaan. Nu moet ik nog 2 of 3 kg affallen. Ik ga 3x per week naar de sportschool, ik doe dan step en bbbb ( borste, buik, billen en beenen) en BO-SU ( kijk op www.Bo-su.nl) het is best zwaar en ik moet zegen dat ik binnen 2 weken al 2 kg kwijt ben. Ik doe iedere dag wandelen ff boodschapen of zo met ee 2ling wagen en het is best zwaar om te stuuren en moet veel kracht zetten. Het is mijn 2 de kindje, na mijn eerste heb ik 6 kg overgehouden . Ik weeg nu 67 en probeer om 60 kg te komen.

Wat ik nu wel veel heb is slape huid op de buik ( ik had heeeeel grooooot buik met zwangerschap), gisteren kreeg ik in de sportschool tip om mijn buik te smeeren met "lift fermete  " van Clarins, moet wel blijven sporten, veel water drinken en neit snoeppen.

Suc6 met je laatste kilo's

Terug
Bovenaan