Afvallen zonder iets te doen!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik ben 16weken zwanger maar sinds een paar dagen val ik  af, ik eet gewoon en gezond...van mijn eerste zoontje was ik juist erg aangekomen
Ik was  zwanger van een tweeling, zou het nou daar door komen!!!! mijn buik wordt ook steeds minder hard!!
Ik moet  straks een  spoedecho  laten maken in het  ziekenhuis...ik hoop dat alles goed komt!
Groetjes  Luna  

maak je maar niet zo naar hoor ik ben voor de 4 de keer zwanger en viel bij elke zwangerschap eerst altijd een kilo of 5 soms 10 af  en daarna kwam het er langzaam weer bij of niet ik ben nu 38 weken zwanger zwanger en eerst 3 kilo afgevallen en nu zit ik 6 ons boven mijn oude gewicht dus eigenlijk maar 6 ons aangekomen , ongelooflijk vind ik zelf ook ,maar het kindje groeit goed en met mij ook alles prima ,je hoeft niet perse gigantisch te groeien elke zwangerschap zei mijn vk , ik hoefde mij in ieder geval geen zorgen te  maken over dat ik niet aankwam dus denk ik dat jij dat ook niet hoeft te doen hoor , groeten Alien  

Hai,

Ik herken deze paniek wel hoor. Ik ben de eerste maanden ook alleen maar afgevallen. Ik ben nu ruim 38 weken zwanger en zit uiteindelijk een kleine 3 kilo boven mijn startgewicht in augustus. Zolang de verloskundige geen problemen ziet zou ik me er niet te druk over maken. Ach, wat er niet aankomt, hoeft er straks ook niet af.
Bij mij zag je pas rond 28 weken een buikje. Daarvoor was het meer een richel maar wel met een heel gezond kindje erin wat helemaal op schema liep. Ze heeft me gewoon helemaal leeggeten. Alles wat ik naar binnen werk vreet madammeke weer op.

Sterkte hoor!
Danielle

Hoi
Bedankt voor jullie reactie...
Ik kom net van het ziekenhuis af en idd alles gaat gelukkig goed, over mijn gewicht moest ik mij niet druk maken....de baby groeit zeer goed, dus ik kan weer rustig adem halen!
Groetjes Luna

Terug
Bovenaan