Afvallen

<p>Het is misschien een stomme vraag of misschien wil ik te snel geen idee maar ik ben echt dood ongelukkig met mijn gewicht , er zitten nog tien kilo’s zwangerschaps kilo’s aan mijn lichaam en pas totaal geen oude kleding meer. Ik ben dolgelukkig met mijn dochter en probeer elke dag minimaal een uur met haar te wandelen en let daarnaast op mijn voeding maar heb echt niet het idee dat het beter word juist erger door dat ik misschien toch naast het wandelen veel thuis zit .</p><p> </p><p>iemand die zich hierin herkent of tips heeft ?</p>
 
Hi,
na mijn eerste zwangerschap en vele zwangerschapskilo’s later (die er maar niet afhouden) ben ik gestart met Porsie. De het heeft mij erg geholpen! Zeker omdat ik ook veel thuis zat. En vooral omdat echt dieeten niet bij mij past. 
Misschien kun je er wat mee! Succes! 
 
Lastig kan dat zijn. Ik heb begrepen dat afvallen grotendeels wordt bereikt door voeding (veel groente, maar in principe gewoon minder eten dan je verbruikt) en dat sport het proces helpt. Spieren verbranden ook in rust, en ik heb goede ervaringen met krachttraining. Miss kan je 2x per week naar de sportschool? Leuk vind ik bodypump en grit strength, leuke muziek en je bent niet alleen. Een vriendin van me deed sonja bakker en had daar veel succes mee..
 
Ik ben met dagelijks wandelen met de baby al mijn zwangerschap kilo's kwijt geraakt uiteindelijk dus lekker vol blijven houden. 
Daarnaast letten ik een beetje op me suikerinname en dronk ik alleen maar water, komt helemaal goed!!
En toen me zoon emaal in het fiets zitje mocht ben ik van wandelen over gegaan op stukjes fietsen, is ook erg leuk!! 
 
Terug
Bovenaan