Hoi Nephile,
Tja, die verdomde zwangerschaps kilo`s...... De eerste 8 waren er meteen de eerste week vanaf, maar mijn kindje was al 4 kilo en ik had enorm veel vruchtwater.
Overigens was ik in totaal 15 kilo aangekomen.
Ik kreeg de rest er niet vanaf. Ik sta er dan niet alleen voor maar ik heb geen tijd om te gaan sporten. En als de kinderen op bed liggen om half 8 ben ik doodop en heb ik echt geen zin om er dan nog uit te gaan. En mijn vriend werkt veel in het buitenland dus dan kan ik de duur al helemaal niet meer uit.
Maar ik was het behoorlijk zat, dat uitgezakte lichaam!!! Dus ik heb een speedbike aangeschaft en daar fiets ik nu iedere morgen 20 min op en daarna doe ik nog wat grondoeveningen. En jawel hoor, ik viel af !! Voor de zwangerschap woog ik 53 kilo en nu weeg ik 55,6. Dus ik ga al een heel eind in de goede richting, maar mijn streefgewicht is toch 50 kilo, dat pas het beste bij me (ik ben 1.57).
Ik heb nu even een dipje maar ik wil weer snel gaan beginnen om de rest van de kilo`s eraf te krijgen, want nu ik even gestopt ben, val ik ook niks meer af.
Dus als je het huids niet uit kunt om te sporten kun je natuurlijk thuis gaan sporten.
Succes, Ris
mv kaylee 17.2.01 en robine 12.1.06