Afvallen

Ik ben 28 kilo aangekomen, woog eerst 55 kilo. Hoe krijg ik dit alles er nu toch weer af? Ik sta er alleen voor en kan dus ook niet gaan sporten omdat ik echt geen tijd daarvoor heb. Heeft iemand goede tips?

Liefs,
Nephele

Hoi meid,

Je zit met hetzelfde probleem als ik(helaas)
Wat je kunt doen is natuurlijk veel wandelen,
veel water drinken en geduld hebben...Jah,das erg moeilijk
vooral als je eerst zo smal was.
Heb je geen familielid(je moeder)of zo die mss even een half uurtje wil opletten)
zodat je even kunt gaan rennen of zo?
Verder wens ik je veel su6!

Liefs vioon

Hoi,
Bij mijn eerste zwangerschap was ik meer dan 30 kilo aangekomen. Na de bevalling moest ik nog 17 kilo er af krijgen, terwijl ik normaal nooit hoef te lijnen. Weeg altijd rond de 60 kilo.
Ik ben gaan wandelen, wandelen en nog eens wandelen. Geen afstand was me te ver ging overal lopend naar toe en natuurlijk heel weinig eten. Werd er doodmoe van, maar na ongeveer 4 maanden had ik mijn oude gewicht weer terug.
Bij mijn laatste zwangerschap ben ik slechts 15 kilo aangekomen en nu, na twee weken, moet ik er nog 6 kilo afkrijgen. Daar ga ik ook meteen mee beginnen (ik geef geen bv, anders mag je geloof ik nog niet lijnen), want ik wil niet dat er bij elk kind een paar kilo aan mij blijven hangen.
Succes in ieder geval. Mij is het twee keer gelukt en dit keer gaat het me weer lukken, dus jou lukt het ook!
Groetjes Ivy

Hoi Nephile,

Tja, die verdomde zwangerschaps kilo`s...... De eerste 8 waren er meteen de eerste week vanaf, maar mijn kindje was al 4 kilo en ik had enorm veel vruchtwater.
Overigens was ik in totaal 15 kilo aangekomen.
Ik kreeg de rest er niet vanaf. Ik sta er dan niet alleen voor maar ik heb geen tijd om te gaan sporten. En als de kinderen op bed liggen om half 8 ben ik doodop en heb ik echt geen zin om er dan nog uit te gaan. En mijn vriend werkt veel in het buitenland dus dan kan ik de duur al helemaal niet meer uit.
Maar ik was het behoorlijk zat, dat uitgezakte lichaam!!! Dus ik heb een speedbike aangeschaft en daar fiets ik nu iedere morgen 20 min op en daarna doe ik nog wat grondoeveningen. En jawel hoor, ik viel af !! Voor de zwangerschap woog ik 53 kilo en nu weeg ik 55,6. Dus ik ga al een heel eind in de goede richting, maar mijn streefgewicht is toch 50 kilo, dat pas het beste bij me (ik ben 1.57).
Ik heb nu even een dipje maar ik wil weer snel gaan beginnen om de rest van de kilo`s eraf te krijgen, want nu ik even gestopt ben, val ik ook niks meer af.
Dus als je het huids niet uit kunt om te sporten kun je natuurlijk thuis gaan sporten.

Succes, Ris
mv kaylee 17.2.01 en robine 12.1.06

Hai hai,

Thnx voor jullie reacties, ik hoop dat al die kilo's er bij mij ook af gaan.....zal wel moeten, want mijn garderobe is maat 36 en geld om alles nieuw aan te schaffen heb ik gewoonweg niet. Ik train nu mijn zij-buikspieren en wandel nu al best wel veel. Hebben jullie het buikje ook helemaal weg gekregen en zo ja.....hoe?

Liefs,
Nephele

Hoi,

Ik ben ze ook zat en was na 7 weken weer aan het handballen..kwam amper vooruit, maar ging om het idee dat ik wat deed. Uiteindelijk ging het beter en heb zelfs 1 wedstrijd meegespeeld...en toen brak ik mijn kleine teen. Dus ben nu weer aan het wachten tot ik weer wat kan gaan rennen. Het ging wel heel snel eigenlijk, maar ja komt vanzelf.

groetjes

hoi hoi,

ik had ook mmatje 36. Maar ik heb 2 weken   na de bevalling toch maat 38 gekocht. ik was die zwangerschaps kleding zo zat. En nu gaat maat 38 inmiddels wat ruimer zitten, maar maat 36 is nog veel te klein en daar voel ik me niet prettig in.
Tja, mijn buikkie wil niet weg. Bij mijn eerste had ik die zo weg gewerkt met buikspier oeveningen. Maar tot nu toe lukt het me niet.
Ik hoop heel erg dat ik weer een platte buik ga krijgen, ik doe er in ieder geval mn best voor.

liefs, Ris

Prachtige maat toch maat 38?!!!
Je moet niet gefocust zijn op je maat, maar op hoe je eruit ziet. Je gewicht moet natuurlijk ook niet te veel zijn voor je lengte. Maar dat kun je berekenen.
Een kledingmaat zegt niet altijd wat hoor.
En ja, dan maar een maatje meer......
Je krijgt echt vanzelf je eigen maat weer. Ik weet niet hoelang het geleden is bij jullie???
Maar meestal, ik zelf   dus ook, ga je pas een jaar ná de bevalling echt afvallen als je je best een beetje doet. Dus niet te veel snoepen en normaal eten (gezond) met hier en daar eens een uitzondering, veel drinken... je eetpatroon aanpassen, nooit gaan dieeten!
Mijn lichaam is niet uitgezakt meer. Wat versta je eigenlijk onder uitgezakt??? hi hi. Ik zie het al voor me.
Succes!

Terug
Bovenaan