afvallen

Hallo allemaal,
Ik vroeg me af of jullie allemaal al weer een beetje op het 'gewone' gewicht waren.
Zelf ben ik in de zwangerschap 20kilo aangekomen en het lukt me niet om af te vallen.
Ik snoep niet meer wandel veel af en toe skeeler ik maar het gaat er gewoon niet af.
Wil zo graag weer mijn leuke broeken/truien aan die nog in de kast liggen maar kom er gewoon niet in.
Eerst had ik er niet zo veel problemen mee dacht ik ach dat gaat er wel vanaf maar nu wordt ik er gewoon kriebelig van als ik na mezelf kijk.
Wie heeft dit ook? ik hoef van mezelf niet super slank te zijn maar dit vindt ik gewoon niet fijn voel me er niet meer lekker bij.
Bij mijn eerste zwangerschap was  ik na een week of twee gewoon weer op gewicht.

groetjes,
marike

hoi marike,
ik was 17 kilo aangekomen en ik ben van mezelf ook al niet slank... ik ben nu na bijna 5 maanden weer op mijn startgewicht, wat nog minstens 8 kilo teveel is, waarna ik nog niet slank zou zijn...
de eerste 13 kilo gingen er redelijk snel af (2 maanden), maar die laatste 4 kilo gingen maar niet, ik was dus al bijna 3 maanden op dat gewicht en het moest er echt af, want ik ben echt te zwaar. En ik wilde voor we aan de volgende beginnen echt op in ieder geval het startgewicht vabn de eerste zwangerschap zijn anders word ik helemaal een olifant.
dus ik was wanhopig hoe krijg ik die laatste kilo's eraf. toen ben ik toch overstag gegaan voor Sonja, ook al wilde ik haar kas niet spekken en dacht ik: kan nooit goed zijn. En ja hoor binnen 3 weken de laatste kilo's eraf!!!
nou hoop ik nog een paar kilo af te vallen voor ik weer zwanger wordt (hoop ik).

groetjes,
daphne

Hoi,
ik had alles er af, maar nu zijn er toch stiekem weer wat kilootjes bij. Niet heel veel, maar toch...... te veel gesnoept.
Frustrerend is het als je er je voor in zet en het lukt niet.
Binnenkort wil ik ook weer wat beter op gaan letten, maar ja....
Groetjes Veerle

ik was 20 kilo aangekomen en nu moeten er nog 3 af. dus dat valt me best wel mee.
kan mijn oude kleren gewoon weer allemaal aan gelukkig.
nou heel veel succes met de kilotjes!

liefs marijke

Ik ben ongeveer 10 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Inmiddels zijn er 15 kilo weer af.
Dus ik zit al weer onder mijn gewicht voor de zwangerschap. Dit door kilometers te lopen.
Van mij mag dit nog wel even zo doorgaan. Wil er nog zeker 5 kilo afhebben.

Groetjes,

Annemiek

Ik ben ongeveer 12 kilo aangekomen en die waren er binnen een paar weken wel weer af op 1-2 kilo na. Die blijven hangen. Maar ik kijk dan ook nergens naar! Ben geen snoeper, maar de bammetjes (peperkoekrepen, mmmmmmm!!!) en de evergreens vinden gretig aftrek hier, zelfs 's nachts bij de nachtvoedingen! Ik eet soms vlak na het avondeten meteen weer een boterham met nutella.... En toch blijf ik hangen op dit gewicht: 64 kilo. Op zich niet teveel, ik ben niet dik. Maar ik pas mijn oude broeken net niet, dus dat ik balen. Helaas droeg ik altijd strakke broeken, dus ik zal echt wat moeten gaan doen! Sporten is denk ik de oplossing! Deed ik 2-3 x per week en nu al maanden niets. Zelfs de buikspieroefeningen vergeet ik dagelijks....

Ik ben echt lui geworden!
Sporten lijkt me echt heerlijk! Maar ik wil Loek nog niet te vaak naar een oppas doen daarvoor en 's avonds ben ik nog steeds te moe. Ach wat zeur ik... 1,5 kilo. Ik kan ook nieuwe kleren kopen!

Hoi allemaal,

Ik was schandalig veel aangekomen; 30 kilo! Maar mijn  'kleine' was dan ook 10 pond en 58 cm bij geboorte...20 kilo was ik 'vanzelf' kwijt, maar moet er nog zeker 10 afvallen. Sep is nu 3 maanden, dus het is tijd...ook ik wil wel weer een beetje mijn eigenzelf gaan worden...

Ook ik ga denk k maar Sonja Bakkeren....mijn moeder zweert erbij....

Succes!

groetjes,

mariek

Hoi Marike,

hier hetzelfde hoor. Ruim 20 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Ik doe elke dag 100 tot 200 sit-ups en fiets een half uur op de cross-trainer. Ik snoep niet en eet normaal. Mijn zoontje is nu 3 maanden en ik ben nog maar 3 kilo kwijt.
Ik vond het in het begin ook niet erg. Ik dacht dat komt wel. Na 6 weken begonnen met trainen. Ik dacht nu vliegen de kilo's  er wel af..................niet dus. Ik vind het zwaar frustrerend en niet eerlijk. Ik  doe zo mijn best en wat is het resultaat...........nihil.
Gelukkig    vind mijn man me ook nu met hangbuik en strië nog opwindend
Dat geeft me nog enigzins een goed gevoel.
Ik ga maandag ook Sonja Bakkeren. Dat en blijven sporten moet toch gaan helpen. Ik wil nu nog niet dat mensen gaan vragen hoe lang ik al zwanger ben.....

Succes,
Anne

ps. Ik hoorde laatst ook dat sommige vrouwen pas wat gaan afvallen nadat ze ongesteld zijn geweest. Iets met de hormonen ofzo. Ik heb de rode duiveltjes i.i.g nog niet op bezoek gehad.

Terug
Bovenaan