afvallen??

A

Anoniem

Guest
ik lees veel over afvallen hier zijn er ook meiden die niet af willen vallen en net als ik dus aan willen komen???
ik ben na de bevalling van Renzo enorm aan het afvallen gegaan en niet bewust en zeker niet willend. Ik weeg nu nog 46 kilo mijn oude gewicht dat ik had na mijn scheiding:(
ik baal hier enorm van en ben nu ook via medisch voorschrift aan de astronautenvoeding naast mijn dagelijkse eten wat ik dus gewoon goed doe en neem
ik mankeer verders niets van lintworm of iets dergelijks dus afvallen is eg een raadsel
ik baal hier zo van maar ben blij dat ik nu hulp heb gekregen

Sorry kwilde gewoon ff kwijt

Liefs Corina

Hoi Corina

Ik weet dat aankomen nog moeilijker kan zijn dan afvallen en wij "dikkertjes" kunnen ons dat bijna niet voorstellen.
Gelukkig dat je hulp krijgt hiervoor want anders blijft er dadelijk niets meer van je over.
Ik zou echt willen dat ik je wat kilootjes zou kunnen doneren hoor. Je kon heel wat van me krijgen.

Succes met de astronauten voeding.

groetjes irene

Jeetje dat is erg vervelend, geef je bv?

Vriendinnetje van mij had dat ze echt leeg gezogen werd door haar kindje.

Hopelijk vind je snel de oorzaak van het afvallen en kom je weer op een gezond gewicht.

groetjes
Chris

Ja ik !!!!
Ik was in de zwangerschap 20 kilo aangekomen en had gehoopt dat er na de bevalling wat aan zou blijven hangen, maar helaas.....ik weeg nog maar 43 kilo en moet oppassen dat het niet nog minder word. Mijn eten smaakt nergens naar en zin om te snacken heb ik ook bijna nooit. Heb in het  verleden weleens ongeklopte slagroom door het eten moeten doen en voedingsupplementen moeten gebruiken als fantomalt en protifar, hielp allemaal niks.
Dus ik begrijp hoe je je voelt

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan