afvallen....

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

in tegenstelling tot een aantal van jullie die flink aan het lijnen zijn val ik af terwijl ik eet als een bootwerker. het lijkt wel of mijn mond constant vol zit maar ik val maar af. Ik zit nu op 64 kilo wat erg weinig is voor iemand van 1.71m! Broeken die al een aantal jaar werkeloos in de kast lagen glijden soepel over mijn heupen en gaan met gemak weer dicht. Verder eet ik volle producten, ben zelfs verslaafd geraakt aan roomboter en eet bergen warm eten. Ik eet meer dan mijn man, maar wordt steeds slanker.

Groetjes van marloes

Hoi,

gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,
ik ben wel een beetje jaloers op je hoor!
Zou het bij jou van de borstvoeding komen dat je (nog) afvalt?
Ik geef ook nog b.v. (m'n meisje is bijna 6 maanden) en ik ben al in geen 3 maanden meer afgevallen, terwijl ik er zo op had gehoopt! Sterker nog, toen ik laatst wat enthousiast met chips enzo was, ben ik prompt weer een kilo aangekomen!

Nou ja, het gras zal altijd wel groener blijven aan de andere kant...

groetjes
Mandarijn

Hoi Marloes

Iedereen heeft wel wat denk ik.
Ik ben zo iemand die geen grammetje af is gevallen van de borstvoeding.
Terwijl ik dat toch 9 maanden heb gegeven.
Wij zeggen hier altijd gekscherend dat mijn man mijn extra kilo's wel mag hebben.
Dat kan jammer genoeg niet.
Ach als je gezond bent moet je allang blij zijn toch?
(en dat komt bij jou ook wel weer)

Groetjes Jessica

Hoi Marloes,

Slik je medicijnen waarvan je afvalt? Als je echt niet weet waar het door komt zou ik toch naar de huisarts gaan en je laten onderzoeken. Het is niet goed om veel af te vallen terwijl je veel eet.

liefs Maris

Hoi Marloes,

ik zelf zou  het wel lekker vinden als ik zo zou afvallen.
Maar net wat Mariska al heeft gezegd, is het niet goed, dat je zoveel om nix afvalt.
Dus als het langer aan blijft houden, zou ik zeker naar de HA gaan.

Sterkte ermee!!

Groetjes Debby.

hallo marloes,

Mag ik het dieet dat jij volgt misschien, kan ook wel zo,n 7 kilo minder gebruiken als beginnetje, nee alle gekheid op een stokje ik las dat je vroeger na de zwangerschappen een te trage schildklier werking heb gehad, heb je dit nog na laten kijken, want soms is het zo dat door de zwangerschap na de bevalling je schildklier ineens snel kan gaan werken, een vriendin van mij heeft het ook dan werkt ie supertraag en komt ze kilo,s aan dan weer te snel en valt ze in korte tijd kilo,s af en inderdaad eten als een dijkwerker dus als je het al zelf niet gedaan hebt een bezoekje aan de huisarts is dan aan te raden, ook zag ik dat je antidepresiva gebruik en ik weet niet qwat voor medicijn je gebruikt maar van een aantal zoals prozac is bekend dat dit een afslankende bijwerking heeft.

gr bianca

Hoi dams,

schildklier was de laatste eer goed, dus dat is het niet. Voor de zekerheid laat k hem morgen nogmals prikken. Mijn medicatie kan iets zorgen voor afslanken zeiden ze bij de apotheek maar dat komt zelden voor.

Ik ben nu weer een kilo kwijt. Dit eet ik op een dag. Dit is van gisteren:

ontbijt: twee plakken ontbijtkoek met roomboter, drie koffie met warme melk en suiker en een bord hele dikke brina met suiker, twee bekers halfvolle melk
tussendoor: een abrikozencakeje, een banaan
Lunch: vier tosti's kaas met curry en roomboter, met twee bekers halfvolle melk
tussendoor: koffie au lait met kwarktaart, een sinaasappel
avondeten: sla met ei, slasaus, drie visstics en twee ker een flinke portie gefrituurde aardappelschijfjes, curry en appelmoes, twe bekers halfvolle melk
sávonds: halve zak bolognasechips, twee abrikozencakejes en 1,2 liter rooibosthee met suiker
en dan heb ik af en toe nog een beker melk of water gedronken.

Groetjes van Marloes

Jeetje, alleen van het lezen kom ik al drie kilo aan .

Ik kan me voorstellen dat als je zoveel eet dat het een beetje raar is dat je dan nog afvalt maar als alles gechecked is zou ik me er niet zo druk om maken. Je zit natuurlijk ook niet lekker in je vel en bij mij vliegen de kilo's er dan aan en bij jou blijkbaar eraf (dat is toch beter hoor).

groetjes chimene

Terug
Bovenaan