Afvallen!

A

Anoniem

Guest
Ik ben behoorlijk aangekomen tijdens de zwangerschap, zat natuurlijk al snel ziek thuis en kon niet meer goed bewegen van de rugklachten die naar mijn been trokken.
Nu vind ik toch echt de tijd aangebroken om de kilo's er af te werken, want nu weeg ik gewoon teveel en voel mij daar niet gezond bij. Plus het vocht in mijn voeten waar ik steunkousen voor moet aantrekken, slechte conditie, redenen genoeg om te gaan afvallen.

Dus vanaf morgen Sonjabakker in the house, beweging door te gaan wandelen met de kleine en de honden, flink rondes lopen op mijn werk (beveiliging op een asielzoekerscentrum) en hopelijk is dat voldoende om er dit jaar 30 kilo vanaf te krijgen.
Dat zou heel mooi zijn, dus ik ga er voor.

Zijn er nog meer die gaan afvallen?

Alice

Hoi Hoi

Ik ben zelf ook 25 kilo aangekomen en niks in mijn kast past me meer
en ik wil het toch echt allemaal weer aan kunnen dus
hebben we een wii fit balance bord gekocht ben nu 3 dagen bezig en
ben 1 kg kwijt het begin is er nu nog vol houden.Ha Ha

Mijn man doet ook mee hij wil ook afvallen dus staan we elke avond ieder
een half uurtje te sporten in de woonkamer.
(Het is maar goed dat we rolluiken hebben) Maar het werkt wel.

Groetjes Ilona

Ja de kilo's. Pfff vervelend he? Totaal ben ik 18 kilo aangekomen en ik moet er nu nog 2 kilo vanaf voordat ik weer op mijn oude gewicht zit. Ik ben inderdaad goed aan het opletten met snoep ed.

Ik ben 22 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap en er moeten nog 8! af. Ik  ben gestopt met roken toen ik wist dat ik zwanger was en dat heeft ook een paar extra kilo's opgeleverd.  Wij hebben ook een Wii balance board gekocht en daar sta ik sinds 4 dagen elke dag een half uurtje op. Ook begin ik aan het einde van de maand weer met voetbaltrainen. Ik hoop dat het allemaal helpt, ben de extra kilos wel zat inmiddels.

Hoi Dames,

Hier nog 1 die een beetje wil afvallen. Ik was tijdens mn zwangerschap 24 kilo aangekomen. Dat is er in middels meer dan af!! (mn kleintje was gelukkig al 9 pond en toen ik na 5 dagen uit het ziekenhuis kwam was er al 14 kilo af)  Gelukkig maar. Ik pas ook wel weer in al mn ouder kleding, maar het mag allemaal wel wat strakker. Ik ben 6 weken na mn verplichte rust (keizersnee) weer begonnen met fitness. Ik wil niet streng  dieeten, want ik geef nog volop borstvoeding.
Wij willen van het voorjaar graag voor een tweede kindje gaan, dus dan wil ik weer een beetje in mn ouder figuur terug zijn voor we voor de tweede oprek sessie gaan .

groetjes Jen

Ha ja, een goed onderwerp! Ik moet zelf nog ongeveer 3 kilo en blijf hangen op maat 40.  Ik heb eerder ook wel maat 40 gehad en had dus nog wel een broek of wat liggen,  en na wat wikken en wegen heb ik  laatst besloten om daar nog een nieuwe broek maat 40  bij te kopen en dus niet super mijn best te gaan doen om weer in mijn oude maat 38 broeken te passen. Ik geef borstvoeding en heb nog erg last van bekkeninstabiliteit, dus vind dat ik mezelf wel een "break" mag geven.

Hoi meiden,

Ook ik moet er nog de nodige kilo's vanaf. Ik weet niet hoeveel precies (flink meer dan jullie geloof ik, ik had al de nodige overgewicht voor mijn zwangerschap), zal binnenkort op de weegschaal gaan staan.
Ik was totaal 24 kilo aangekomen deze keer. Het lijkt wel alsof de kilo's er nu zoveel minder snel vanaf gaan dan na mijn eerste. Baal er flink van.
Ik wilde deze week beginnen, maar heb voorhoofdsholte- en bijholteontsteking, dus voel me niet erg fit om te wiebelen op mijn wii-fit. Eerst even opknappen (iedere keer die smoesjes)

Op hyves heb ik dan ook een eigen pagina aangemaakt om de ervaringen te delen over het afvallen. Niet alleen voor meiden die net zijn bevallen, maar voor iedereen. Misschien staan er handige tips op.
www.gezond-figuur.hyves.nl

Groetjes Mylène, mv Brett (05-08-05) en Quincy (22-08-2008)

Terug
Bovenaan