Afvallen

A

Anoniem

Guest
We hebben een topic gehad over herbal life maar nou moet er dus even iets van mijn hart het ging op een gegeven moment over het cambridge dieet en er werd gezegd dat het zelfs door huisartsen geadviseerd werd maar ik heb heel wat anders gehoord van mijn huisarts hij raad het af en hij raad eerder sonja bakker aan. Dit wou ik even met jullie delen meiden. Zijn er al bezig met afvallen en hoe gaat het . Ik heb momenteel de tijd er niet voor om te gaan sporten met mijn ukkies dat komt wel na de grote vakantie hoop ik als milton naar de basisschool ga . Yee als ik nou fotos zie dan schrik ik gewoon van mezelf en dan denk ik maar ja ze moeten ook geen fotos van mij maken dichtbij als excuus maar ja ik heb 2 kanjers dus ja wat wil je .

groetjes lisette

Hoi lisette,

Ik ben nog niet begonnen met afvallen. Ik heb nog steeds 6 kilo van de zwangerschap erop zitten. Was toen tijdens de zwangerschap 16 kilo aangekomen.
Ik probeer nu wel wat minder te snoepen en beweeg wat meer( loop vaak een eind met Yordi in de wandelwagen en de hond gelijk mee). Sporten heb ik eerst ook geen tijd voor. Ach me man vind me nog steeds mooi en ik heb er een pracht kereltje voor weer gekregen. We willen straks ook wel graag een 2e kindje, dus ik vind het eerst wel prima.
Er zijn soms wel eens dagen dat ik me er aan stoor,maar ik neem het eerst wel voor lief.
En we kijken wel hoe het straks na een 2e zwangerschap is.

Liefs marielle

PS IK had ook gehoord dat Sonja bakker dan indd beter is. Ach gewoon goed gezond en gevarieerd eten en bewegen, is het allerbeste. En te veel afvallen in een korte tijd is ook niet goed. Dan krijg je vaak het jojo effect.
Succes voor alle meiden die er wel al mee bezig zijn.

heyhey

ja, mijn goede voornemen was ook om weer te gaan sporten dit jaar.

er is alleen nog niks van gekomen hahahaha.

alleen ik wil niet afvallen, maar vet opzetten in spieren. qua gewicht mag er niks meer af.

woog voor mn zwangerschap 48 kilo. was 20 kilo aangekomen dus 68 kilo en nu weeg ik er 52.

vind mn gewicht dus wel goed. alleen mn billen en benen vind ik niet om aan te zien.

precies wat je zegt, daar moet je geen foto's van maken hahaha

heel veel succes inieder geval :D

liefs, do

Hoi Lisette,

Ik kan het niet laten om even Sonja Bakker te promoten. Tijdens mijn zwangerschap ben ik 23 kilo aangekomen en die gingen er uiteraard niet zomaar af. Ik had echt moeite met mijn "nieuwe" lichaam en ben met het Sonja Bakker dieet begonnen. Binnen 11 weken ben ik 10 kilo kwijt geraakt! Deze kilo's zijn nog steeds niet terug omdat ik ook anders heb leren eten door dit dieet. Ik ben bewuster gaan eten. Je hoort veel verschillende verhalen, maar ik ben heel positief. Als je het boek volgt dan vliegen de kilo's eraf. Dus mocht je het overwegen....heel veel succes!

Groetjes Suus

Hey suus

Jij mag van mij gerust sonja bakker promoten dat doet mijn huisarts ook wel. Is het niet moeilijk want ik ben zelf namelijk niet zo een makkelijke eter . Ik vind het heel knap van jou echt waar. Sport je er ook bij of niet ik mis het sporten nou best wel ik heb het altijd graag gedaan maar ik heb een moment gehad dat het ging tegenstaan toen ben ik ook gaan bodysteppen en dat vind ik wel heel leuk en ik heb samen met mijn zus een keer gespind ze was onder de indruk van mijn uithoudingsvermogen dat had ze niet verwacht hihihih. Maar mijn zus heeft nou ook geen tijd meer die heeft een eigen zaak dat vind ik wel jammer maar dat geeft niet ik doe het voor mijzelf .

groetjes lisette

Hio Lisette,

Ook ik ben met Sonja Bakker veel afgevallen en nog niets aangekomen. Het is in het begin saai om vaak aardappelen te eten bij avond eten. Maar het resultaat is geweldig en krijg je erg snel resultaat. Ik ben er 6 kilo mee afgevallen en begin volgende week voor nog 2 kilo. Het is geweldig en je eet veel lekkere dingens, zoals ontbijt koek, evergreen chocomelk light, veel fruit en lekkere avond recepten die ik nu nog steeds maak.
Echt een aanrader en zeker voor lang termijn. Ok geen enkel dieet is LEUK of makkelijk maar zij geeft je elke week een positieve boost hoe je naar je zelf moet kijken en dat moet je ook echt doen.

p.s gister heb ik mezelf beloond met een nieuwe outfit en ik liep teeds naar de verkeerde maat ben van 42 naar 38 gegaan en dat is zo raar.

succes met afvallen.
Mariska mama van Zifjon 11,5 maand

Ik zit nu 2,5 kilo onder mijn gewicht van voor de geboorte. Ik zorg ervoor dat er geen koekjes, snoep en chips in huis is (manlief wil ook afvallen). Ik fiets naar mijn werk, ga 1x per week zwemmen en minimaal 1x per week 's avonds wandelen, de laatste twee dingen als Laura naar bed en manlief thuis is. Als ik niet hoef te werken wandel ik overdag met de wandelwagen naar de winkel, ben ik ook ongeveer een uur onderweg. Op deze manier kost bewegen me weinig tijd, misschien een tip voor de andere afvallers?  

Hey meiden

Wat vind ik dat knap van jullie . Voordat ik Milton kreeg rookte ik en daar ben ik dus ook toen meegestopt en daar heb ik ook extra kilos van over gehouden. Als ik stress ga ik eten of juist niet zoals gisteravond heb ik niks gegeten door al die bizarre toestanden en nou nog steeds niet ik heb geen trek. Het is vor mij geen juiste periode om aan afvallen te denken want er is weer de nodige stress zoals jullie in mijn topic lezen.

groetjes lisette

Terug
Bovenaan