Afvallen?

Bij laatste controle VK deze week was ik weer afgevallen. Ik vind het toch wel apart, ik eet namelijk wel normaal (zelfs enorm aan snoepdrang toegegeven...). Bij mijn 1e eerste bleven de kilo's maar opstapelen tot het einde!

Ik was 15 kg aangekomen, maar nu is het dus nog 12 kg tov mijn eigen gewicht.
Zijn er nog andere dames aan het afvallen? Of ooit meegemaakt? En hoe was het na de bevalling?
Ik denk maar zo, alles wat er nu al afgaat, hoeft straks niet meer ;))

Groetjes, Karin
40+4 wkn

hai hai,

ik ben tot nu toe (ben nu 38 weken zwanger) alleen nog maar 16 kilo afgevallen en niks bijgekomen.
bij mij komt het door de hormonen die bij een zwangerschap komen kijken.
is wel apart maar ons kindje groeit goed en doet het voor de rest ook heel goed

liefs mamsy

hoi, ik ben in het begin ook alleen maar afgevallen.nu ben ik in totaal 10 kilo gegroeid.maar de afgelopen maand is er ook niets meer bijgekomen eerder er wat af dan bij.het is net hoe je lichaam er op reageerd denk ik.groetjes patries( 39wk6dagen)

Hoi Karin,

Ik herken je verhaal! Ik viel aan het einde van de zwangerschap ook af. Bij mij begon het met een heftige griep, toen viel ik veel af, logisch. Daarna kwam ik wel weer iets aan, maar daarna bleven de kilo's weg en steeds iets eraf. Ik was wel veel misselijk, dus at wel minder en anders.
Deze zwangerschap maar 10 kilo aangekomen (bij de  eerste veeeeeel meer haha)  en die is er nu na de bevalling alweer af. Was er drie dagen erna al weer af zelfs! Nu is het de kunst dat ik ze er ook af hou natuurlijk, met al die visite en veel thuis zijn is snoepen toch wel erg verleidelijk...

Voel je je verder nog wel fit? Of weinig energie?

Succes met laatste stukje!

Terug
Bovenaan