Afvallen??

Goede morgen...
Misschien een beetje raar, maar zijn er meer dames hier die niet bijkomen maar juist afvallen? Ik ben mijn gewicht al een paar weken bij aant houden en het valt gewoon op dat ik steeds lichter ben. Is dat normaal (doordat ik nauwelijks fatsoendelijk kan eten) of ben ik gewoon echt een van de weinige die dit heeft? Hoop dat dit niet veel uit maakt??!
Ik hoor het wel van jullie..
Groetjessss

hoi,
nee, ik val niet af...kom langzaam wat aan.
bij mijn eerste zwangerschap duurde het ook even voordat ik aankwam.
viel eerst wat af, maar dan heb ik het over een kilo ofzo.
ik heb geen overgewicht, weet niet of jij dit wel heb want dan lijkt het me geen probleem, kan het kleintje van jou 'snoepen';)
en als je al niet zwaar bent dan zou ik even de vk bellen.
groetjes lot.

Nou, het is niet zo dat de kilo's er af vliegen, maar wekelijks verdwijnt er ong 0,4kg ofzo. En t kleintje kan wel wat van mij snoepen ja. Voor de zwangerschap woog ik 80Kg en ik ben 1.64m. Nu weeg ik 75,8Kg. Maar kan dat komen omdat ik zelf heel weinig kan eten de laatste weken??
xx

Hoi,

Ik ben de eerste periode ook afgevallen, was heel erg misselijk, niet echt overgeven, maar door het weinige eten wat ik deed, ben ik 6.8 kilo afgevallen. ( ik ben 25 kilo te zwaar..) Sinds 2 weken zijn de klachten weg, nog niet mijn eetlust terug, eet gewoon veel minder dan ik gewend was en zit veel sneller vol. Daardoor probeer ik alleen gezonde dingen te nemen (was een mega snoepkont) en daar heb ik voldoende aan. Ben dus ook nog niet aan het aankomen.

Ben 14w+4d (of misschien toch al zelfs 15w+4d)

Dus maak je niet teveel zorgen!

grtjs Ro

Hee Ro
Dan zitten wij in hetzelfde schuitje. Ik krijg ook geen hap door mijn keel dankzij de misselijkheid. Heb het nog eens nagekeken en ik ben nu in 4 weken tijd bijn 2,5 kilo afgevallen.. Ben wel pas 11wkn+4dagen, het kan nog alle kanten op gaan..

Ik ben tot week 12 ruim 2 kilo afgevallen, zonder misselijk te zijn geweest. Ik had gewoon minder trek en als je minder eet, is het logisch dat je afvalt. Het lullige was dat ik mijn warme maaltijd niet meer zo lekker vond en daar zitten nu juist de meeste vitaminen in. Ik heb dus maar een vitaminesuplement speciaal voor zwangere vrouwen in huis gehaald en die neem ik elke dag. Inmiddels zit ik op 13 en 'n halve week en ben ik alweer terug op mijn oude gewicht. Als je na week 12 blijft afvallen, zou ik de VK inlichten bij je volgende bezoek.

Ik ben tussen week 5 en week 8 5 kg afgevallen.
Ik had geen overgewicht en voelde me dus ook behoorlijk slap daarvan.
Nu week 13 zit ik volgens mij weer (bijna) op mijn start gewicht.

Ik ben tot week 12 ook afgevallen zo'n 3,5 kilo. Nu zit ik weer met 15w5d bijna weer op gewicht. Ik had opeens zo zin in kaas (oeps) en heb er echt te veel van gegeten.

Nu weer gestopt met eten van dat soort dingen omdat ik niet zoveel als toen bij mijn zoon wil aankomen. (32 kilo). Maar ik weeg me niet echt regelmatig. zo'n 2 x per maand ofzo..

Afvalling is niet zo erg behalve als je het express doet.

Terug
Bovenaan