Afvallen

Hallo dames,

Ik ben nu 28 weken zwanger en ben in totaal 7 kilo aangekomen. Vind het zelf veelste veel maar volgens de VK was dat netjes.

Maar ben opeens aan het afvallen. Ben anderhalf kilo kwijt. Dit kan geen kwaad voor de beeb, toch?
Heb tijdje geleden ergens gelezen dat lijnen niet goed was voor de baby, omdat er dan giftige stoffen vrijkomen. Ik ben dan niet aan het lijnen maar heb ook helemaal geen eetlust meer omdat ik een hoge baarmoeder heb die tegen m'n maag aandrukt en anders alles naar boven komt.

Kan iemand mij gerust stellen?
 
Hey,
Ik ben de eerste weken alleen maar afgevallen omdat ik super misselijk was. Bijna 10 kilo kwijt en ben pas rond de 20 weken gaan aankomen. Maar ook bij mij ging het erbij en eraf, en idd ik heb ook een baarmoeder die erg hoog zat dus bijna geen eetlust of er veel last van waardoor ik minder at. Dit kan helemaal geen kwijt volgens mijn VK, zolang je inderdaad niet aan de lijn doet is er niets aan de hand, want de kleine uk pakt toch alles wat hij nodig heeft. Moet er alleen voor waken dat jij er geen last van krijgt maar dat merk je gauw genoeg. Inmiddels 37 weken zwanger nu en ondanks vele schommelingen in gewicht krijg ik ws een flink kind ;)
Geen zorgen maken lijkt mij, alleen vervelend van de eetlust.

Liefs
 
he meis geen zorgen maken hoor, ik ben van onze docher nog geen 10 kilo aangekomen in totaal en ze woog bij de geboorte een 7 ponder ,dus zegt niks kan zijn dat de kleine veel van je eet, ten eerste is dat best lekker hoor, des te snller ben je na de bevalling op je eigen gewicht terug.

en wat ze bedoelen met lijnen denk ik niet staken enzo met eten , maar niet niet troep eten en drinken die je laat afvallen, net als sonja bakker enzo die dingen.

s6 ermee.
 
Inderdaad wordt met lijnen het echt actief bezig zijn met afvallen bedoeld.Ik ben ook afgevallen,ook door te weinig eetlust, maar als je voldoende drinkt worden eventuele giftstoffen wel goed afgevoerd hoor.Succes!!
 
Hoi

Lijnen tijdens je zwangeschap en ook borstvoedingsperiode is idd niet goed. Maar als je gewoon normaal/gezond eet kan het geen kwaad als je dan wat gewicht kwijt raakt of niet aankomt dat is mij vertelt door de gyn. Ik ben morgen 28 weken en pas 3,4 kilo aangekomen, nu at ik normaal gewoon teveel en heb ook overgewicht, maar snoep ed. ik heb er gewoon geen trek in en dus kom ik weinig aan en eten kan ik nu ook niet meer in de porties als toen ik niet zwanger was. Ik zou mij niet teveel zorgen erover proberen te maken de 1 komt veel aan en de ander weing.

groetjes Danielle
 
ik ben nu 33 weken en ben nu in totaal 8 kilo aangekomen maar tussendoor viel ik ook af hoor als je maar niet echt gaat lijnen dus maak je maar geen zorgen alles komt goed
 
Terug
Bovenaan