afvallen

ben sinds ik bevallen ben alleenmaar afgevallen. woog voordat ik zwanger raakt 56 kilo en weeg nu 50 ben zelf 1.67, dus volgens mij gaat het wel qua gewicht maar wordt ondertussen echt gek van de ongevraagde adviezen, moest afgelopen dinsdag zwemmen met nr 3 en liep in mijn bikini, werd aangesproken doormoeders van joh waar heb jij je kids gelaten, op zich leuk om te horen maar daarna kreeg ik van een moeder ongevraagd advies over hoe ik kon aankomen,moest maar proteinne shakes nemen. een collega hier merkte op dat ze meelij met me had omdat ik zo mager was, tja moet niet gekker worden. eet echt wel hoor, heb ook dehele dag honger maar ja gefe bv vraag me af of jullie dat ook meemaken

jeetje?? waar halen ze het lef vandaan??
Nee ik zit wel mooi op gewicht, maar niet eronder, geef vol bv, dat helpt wel, zag bij 2vrindinnen wel dat die na de bvalling steeds slanker werden, maar die waren van te voren juist wat voller!
Ik eet ook als een gek (zit hier net 3boterhammen naar binnen te werken,,haha) jezelf niet gek laten maken hoor!

soo irritant die ongevraagde adviezen!!
probeer je min mogelijk van aan te trekken al merk ik aan mezelf dat ik dat soms moeilijker vind dan de andere keer.

Geef mij jouw recept maar. Ik mag inmiddels wel weer een paar kilo afvallen. Maar het is belachelijk dat mensen je er op aanspreken. Als jij je er prima bij voelt en energie genoeg hebt is er niks aan de hand.

Heb daar helaas ook geen last van...moet nog 15 kilo voor mn gewicht voor de zwangerschap en wil graag 20 kilo afvallen. Maar vind het wel raar dat mensen zich ermee bemoeien. als je nu zei dat je wilde afvallen...!
Maar die mensen zijn gewoon jaloers denk ik! ALs je jezelf niet te mager vind is er niks aan de hand toch..lijkt me nog een gezond BMI toch?!

Ik krijg gelukkig nog geen ongevraagde adviesen over hoe ik af moet vallen, maar laatst wel de vraag hoe lang ik nog moest en of ik het allemaal een beetje vol kan houden..!

@lorena heel irritant die ongevraagde adviezen.

@miekje ooh damn dat is ook niet leuk wat ze zeggen.

Nou heb hier jammer genoeg ook last van dag mensen me te dun vinden.
Was tijdens de zwangerschap afgevallen, want had niet veel trek, misselijk etc. Na de zwangerschap juist veel aangekomen. Zelfs met heg geven van 4 maanden bv.
Nu maar even serieuze stappen gaan ondernemen, want lukt niet goed alleen af te vallen. :-(

Ik geef ook bv en moet nog 6 kilo eraf....... (was er 25 aangekomen ahum) Als jij je lekker in je velletje voelt lekker langs je slanke lijf laten afglijden, uit zulke opmerkingen spreekt jaloezie en da's geen mooie eigenschap. Prijs je gelukkig en doe gewoon je ding, het gaat je goed af!

Liefz Esz

ja ook hier nog flink wat zwangere kilo's. ik was 50 kg gegroeid!!!! ben er nu 30 kwijt. (nee, nu niet aanbieden te gaan helpen zoeken, hihihi)

heb ook al weer een paar keer een opmerking gehad als of ik nog zwanger was.
bij de fyshio ook een vrouw die opmerkte dat ik in mijn toestand best fanatiek sporte, maar dat dat voor de kleine ook wel goed was.
waarop ik zei dat de kleine dan toch echt zelf moest gaan sporten omdat ie er al 18 weken uit is!!!!!!
sindsdien draait ze steeds haar hoofd weg als ik haar in dorp tegenkom, goh.

Terug
Bovenaan