Afvallen

Hoi,

Ik was benieuwd of er meer mensen zijn die ineens afvallen.
Ik ben namelijk in een week tijd ineens 2 kilo afgevallen, mij lijkt dat wel erg veel en weet ook niet of dit gevaarlijk kan zijn voor de kleine

kan ook goed zijn dat het vocht is wat weer weg trekt. ik ben ook al een paar keer een kilo kwijt geraakt maar was echt doordat het dan weer wat minder warm/benauwd was en het echt vocht was wat weg trok. zag het ook aan mijn voeten dat ze minder dik waren.

Ik ben ook weer afgevallen. moet maandag weer naar de vk en dan ga ik vragen of het kwaad kan. Ik hield overigens geen vocht vast dus dat kan het haast niet zijn.

Ik ben ook wat afgevallen. Maar ik heb veel last van maagzuur en daardoor wat minder eetlust. Dus wel te verklaren. Volgens mijn verloskundige was het niet meteen een probleem, maar wel iets om in de gaten te houden. Moet natuurlijk niet blijven afvallen.

Eetlust is hier ook totaal verdwenen, maagzuur gelukkig geen last van, maar krijg gewoon geen hap avond eten door mijn keel blehhhh ....vocht houd ik ook niet vast ik was na de 4-daagse wel iets afgevallen maar dat vind ik vrij verklaarbaar omdat je 8 tot 10 uur aan het lopen bent en dan in de avond geen hap eten naar binnen krijgt :-( nu gaat het redelijk ik eet eigenlijk alleen maar fruit en yoghurt en als ik dan moet avond eten dan maar soep met brood. Sommige avonden gaat het beter dan kan ik "normaal eten" ik ben nu niet meer afgevallen maar ook nog niet aangekomen volgens mij zit nu op 62-63 kilo dat is +5 verloskundige heeft mij verteld dat gewicht niet zoveel zegt....de een boud vocht vast, de ander maakt meer veserves aan, bloed word meer, vruchtwater is bij de een meer ect,,,,ze zei zolang ik me goed voel en baby ligt mooi op schema is er geen reden voor een probleem dus zou me niet heel druk maken om je gewichtsverlies komt wel weer in orde :)

Terug
Bovenaan