Afvallers?

Hey ladies

Hoe is het met de afvallers onder ons??
Inmiddels ben ik nu in twee maanden 7 kilo kwijt!
Ben er erg blij mee, en ik hoop dat ik nog heel lang dit zo vol kan houden!!
Hoe gaat het bij jullie?

Liefs

Hoi hoi!
Hier ook goed nieuws, ben vanaf 1 mei, bijna 3 maanden terug serieus gaan sporten, 4 a 5 keer per week 1,5 uur.
Er is nu 10 kilo af!
Nu 2 kledingmaten kleiner, zelfs m'n beha's zijn te groot hi hi!
Daarnaast gewoon 3 keer per dag eten, 1 gezond tussendoortje en verders wat fruit.
Ook in 't weekend gaat het me goed af.
De chronische darmziekte die ik heb is hoe raar het ook klinkt voor mij een stok achter de deur.'s Avonds kan ik echt niets eten (na het avondeten), dan heb ik de hele nacht daar last van in de vorm van krampen, die fout maak je 1 keer en daarna nooit meer!
Enfin, ik ga nog wel even een paar maandjes door, want het is heel gemakkelijk vol te houden, dit omdat ik er niet alleen van afval maar ook onwijs veel energie van krijg.

Groetjes Roos.

Oh dames, wat goed, enne.... ben een beetje jaloers. Met moeite heb ik er een kilootje vanaf gekregen. Heeft iemand nog goede tips? Veel sporten gaat me echt niet lukken, omdat manlief vaak ook 's avonds weg is en ik overdag nog een peutertje heb......
Wel een boek van dr. Frank gekocht, dus wie weet......

Ik vind het ook zo knap ik kom er maar niet aan toe maar nou ga ik echt na de vakantie me eigen weer opgeven op de sportschool.
@Hannah hebben ze bij jullie dan geen kinderopvang bij de sportschool hier wel ze vragen 2,50 per uur dus redelijk te doen.

groetjes lisette

ook ik moet er aan gaan geloven.
wil weer terug op mn oude gewicht, voor mn zwangerschap van aleiyah. nog 6 kilo te gaan.
ik heb nu een abtronic gekocht, waar ik als t goed is mn buikje mee weg krijg en weer een mooie gespierde buik krijg.
ben benieuwd!!!

liefs, do

Mijn tip is:

ik ga elke avond na t eten ongeveer een drie kwartier fietsen. Gewoon met mn gewone fiets, en dan zo hard alsof je te laat bent (als jullie behgrijpen wat ik bedoel hihi)
Zweten als n gek, daarna lekker thuis in de douche, heerlijk.
Ook las het regent, gewoon petje op en gaan. Even een uurtje voor mezelf. Hier op 4 km is een visvijver en daar hou ik altijd even een kwartier pauze.
Ik ben gewoon verslaafd!! Baal als ik niet kan gaan....

Helaas werkt t niet als je geen partner hebt of je moet de kids meenemen op de fiets... Indy vind dat niet leuk dus die blijft thuis.

Groetjes!

Nou ik ben ff gestopt en ook niks aangekomen. Want zat door alles stress rondom Zifjon niet lekker in me vel. nu Zilvian net 8 maanden is krijg ik me oude figuur qua vorm weer terug en pas ik na genoeg al me oude kleren weer. Met opletten is er weer 1 kilo af. En als de rust en energie wat meer terug is ga ik weer echt aan de slag want er zit nog 6 kilo rest vet op mijn buik :) Maar heb er nu wel ff vrede mee en ben niet meer zo obsest over me uiterlijk (eerst wel).

Maar dat ik nog ga afvallen is zeker nu kom ik niet bij en daar ben ik al trots op. zeg ik na net een avondje mac donalds whahaha. Nu weer streng weekje.

Liefs van Mariska

Terug
Bovenaan