Afvragend

<p>Hii </p><p>Zijn er hier dames die weten dat ze zwanger zijn maar toch thuis nog negatief testen ? </p><p>En hoeveel weken zijn jullie dan?</p><p>Ik ben namelijk al 3 bijna 4weken dik overtijd morgen eindelijk minn afspraak bij gynea omdat lichaam bijna uitschreeuwt zwanger te zijn maar testen zijn toch negatief pff !</p><p>Ben benieuwd naar jullie verhalen xx</p>

Hallo Sanie,
spannend zeg! Ben benieuwd wat de gynaecoloog te zeggen heeft.
ik ben er niet zeker van, want ben pas 10 dpo maar mijn gevoel zegt dat het raak is! Heb geen symptomen ofzo maar haha ik weet het gewoon. Kan dat?
Waarom denk jij dat je zwanger bent? Heb je symptomen?
laat je morgen weten wat de gyn zei?
groetjes en succes!

Hi Minty
Ja Voila mijn lichaam zegt het mij Ook maar toch al 3x getest en telkens negatief.. heb 1 week voor mijn menstruatie een paar dagen oud bloed verloren maar dit was zo weinig dat enkel een inlegkruisje nodig was om "zuiver" te blijven om het zo te zeggen.
De week erop dus geen menstruatie te bekennen en dit moest rond 22september zijn nu 17 okt nog steeds niks gehad maar wel al 3 weken klachten zeurende hoofdpijn met vlagen misselijk geen eetlust niks wat me smaakt een opgeblazen gevoel maar ook duidelijk zichtbare onderbuik die opgeblazen is... mijn vriend zegt dat mijn doen anders is maar dit kan natuurlijk ook door alle onzekerheden en teleurstellingen... maar heb ook wit verlies en af en toe zeurende lage Rugpijn... dus klachten genoeg maar beeld ik me dit nu allemaal in of kan het toch dat ik nog steefs negatief test maar toch zwanger ben ...
Ik hou je zeker op de hoogte ! Khoop op goed nieuws maar ga beetje met een dubbel gevoel.
Dankje !

Sow, dat is wel een lijst aan kwaaltjes haha. Maar ik geloof dat als blijkt dat je zwanger bent dat allemaal niet uit maakt! Wanneer was je laatste menstruatie dan? 
Ik zal voor je duimen morgen! 

Spannend hoor! Ben je niet bang voor een schijnzwangerschap aangezien je negatieve testen hebt? Je lichaam kan je echt enorm voor de gek houden namelijk. Hopelijk goed nieuws

Minty
Ja pff nu als ik andere hoor valt het nog wel mee hoor haha en mijn laatste menstruatie was op 19augustus gewoon 5dagen gelijk altijd. En dan 3 weken erna het oudbloed wat niet veel voorstelden en ik niet kan rekenen als menstruatie... dus zo frustrerend allemaal
En ik laat je zeker wat weten! Xx 

En Benb
Jaa ik weet dat een lichaam je echt voor de gek kan houden ben me er heel bewust van vandaar ook al die onzekerheden ! Ik hoop natuurlijk van niet maar de kans is er wel zowel zwanger als niet en dit zulle we morgen met 100% zekerheid kunne zeggen ! Ik ga ook wel gaan met een bang hartje hoor pff x

Ohhh Kiot Dankjee ! Er gaat zoveel door mijn hoofd maar probeer er niet zoveel aan te Denken tis ook pas om 17u dat ik kan gaan... een dag die waarschijnlijk niet om gaat gaan.. x 

Terug
Bovenaan