afwachten, afwachten, afwachten

A

Anoniem

Guest
Deze cyclus ben ik dus gestart met clomid te slikken. In eerste instantie leek het niet te lukken,  de eitjes  groeiden nog steeds niet, maar toen ik maandag terug ging waren ze heeeeeel goed gegroeid. Zo goed dat we een samenlevingstest vandaag kregen. Gister verplicht klussen dus.
Nou dat is echt raar, dan  MOET je ook echt. Ik houd een web log bij en had dat erop geschreven en ik kreeg 's avonds de slappe lach in bed, omdat ik aan alle mensen dacht die misschien nou wel nachtmerries kregen, omdat ze wisten dat het onze avond zou worden haha. Het is natuurlijk wel gelukt, maar gaat tegen mijn gevoel in.

Vandaag dus naar de gyn. Ik kreeg nou een man. Jee, wat vond ik dat erg zeg en hij was wat ruwer dan die anderen. Kreeg eerst een uitstrijkje om te kijken of ze zwommen zeg maar en daarna ging hij weer naar mijn eitjes kijken. Helaas waren die niet goed te zien. En helaas was mijn slijm(sorry voor het vieze praatje) nog te dik en moeten we morgen weer verplicht klussen en vrijdag weer terug.
Nou heb ik morgen nog nachtdienst ook, das wel balen, want nou moet het een vluggertje worden en dan zal ik wel helemaal dichtslaan. Maar het is voor een goed doel. En kan vrijdag maar een paar uurtjes slapen......
We wachten maar weer af, maar moest het ff kwijt.
Groetjes

heej Deez...

wat spannend zeg...
ik zal voor jullie duimen dat het goed mag gaan...
ennuuuu,klusse he!!!

xxxtam80

Haha, ja dat klussen doen we wel en lukt wel. Maar als je beseft dat het MOET is het bij mij een heel ander verhaal. Ik kreeg de slappe lach ervoor en erna. Het idee dat je vrienden weten dat het feest is haha.

hallo

jee haha dat is ook appart ja, zou ik ook meteen gaan piekeren idd of er mensen aan ons zouden denken :)

nou meid ik duim voor je dat het maar raak mag zijn!!!

gr elora

hee meid!!

goh, lijkt me idd ook best lastig ja verplicht klussen hahahahha, nou ja, mischien moet je er maar een spelletje van maken ofzo dan komt de zin wel toch?? ik hoop voor jullie dat het ook echt zin heeft gehad ( woordgrapje hihihi)

veel succes meid, denk aan je!!!

toi toi liefs sweety

Hallo Deez,

Het is toch wat he. Als jullie geen goed ouders worden dan weet ik het niet meer jullie hebben er zoveel voor over. Het in natuurlijk niet leuk als je verplicht moet klussen maar hopelijk doen jullie het inderdaad met een knipoog en hebben jullie aan deze serieuze aangelegenheid ook veel plezier. Ik hoop dat het gaat lukken meid.

ik duim duim duim duim duim duim duim duim voor je, jullie verdienen het!

Hoi Deez,

Sjonge wat een gedoe toch hihihi!!!
Maar goed als het voor jullie dadelijk zou werken dan zou dat toch heel mooi zijn???
Wens je heel veel klusplezier en wie weet dan hé, het is jullie gegund hoor!!!
Succes denk aan je, en duim mee met de rest!!!!

Liefs Sandy

Hoi,

is inderdaad wel vreemd lijkt me om verplicht te klussen...kan me die slappe lach wel voorstellen.

Maar ik wens jullie heeel veel succes en duim natuurlijk ook voor je

Terug
Bovenaan