afwachten helaas....

Helaas geen kloppend hartje gezien...moet woensdag terugkomen.
Het is ook een 3 mm teklein voor de duur dat ik zwanger ben.
Maar het kan zijn dat mijn cyclus nu ineens niet netjes 28 dagen is. Zou raar zijn maar het kan wel.
Dus nu flink in de stress en zenuwen tot woensdag :(
Ben nu toch wel bang dat het niet goed is...vooral omdat ik nauwelijks nog misselijk ben de laatste dagen.
Dacht komt door de crackers in bed eten maar kan dus helaas hele andere oorzaak zijn.

Meid,

Ik hoop voor je op een posotieve test.... wat ze al zeiden op het fb page maart mama 2011 heb ik hetzelfde meegemaakt. alleen niet zo hoe ze het zeggen.

Ik heb het namelijk in mei gehad. en een week later weer echo en toen was het overleden. ik kreeg toen een miskraam.

Nu heb ik een echo gehad en zag je helemaal nog niets... zelfs geen vruchtje. en een week later had ik toch maar een mooie positieve echo van een prachtig kleintje met een kloppend hartje!

Ik duim echt heel hard voor je! dat dit gewoon het prille beginstadium was. en dat alles goed gaat. en dat jullie woensdag een super goede echo hebben! het kan idd zijn dat de bevruchting later heeft plaatsgevonden waardoor het nu eigenlijk iets korter is dan wat je dacht.

Ik vind het net zo spannend voor je! En hoop echt op positieve berichten...

Bedankt voor de lieve berichtjes. We houden de moed erin!
nog steeds geen bloedverlies of buikkrampen.
Daarstraks met het boodschappen doen werd ik ineens heel erg misselijk en duizelig. Zo erg dat ik voelde dat ik bijna zou gaan flauwvallen...
Hoop maar dat dat een beetje positief is
en anders zien we het woensdag wel. Dus ik ga mezelf nu vooral niet gek maken.

Terug
Bovenaan