Afwachten maar..

A

Anoniem

Guest
Haai Dames

Morgen is mijn NOD. Heb al ruim 1,5 week last van krampen. Laatste dagen was ik ook wat misselijk en hartstikke moe. Gisterochtend en vanochtend al een test gedaan, maar helaas negatief..
Vraagje: Als je een positieve ovulatietest hebt gehad, betekent dit dan ook dat je een ei hebt gehad?
Beetje rare vraag misschien. Maar ik menstrueer pas weer sinds een half jaar, hiervoor bleef mijn ongi gewoon weg. Op 22 januari had ik echter voor het eerst een positieve ovulatietest. Ben nu bang, dat mijn ongi wegblijft omdat ik misschien niet geovuleerd heb.

Als ik deze week niet ongi word, test ik as vrijdag weer...

Liefs Tamara

Hoi Tamara,

Wat spannend!! Ik hoop voor je dat het wegblijft. Ik zelf heb ook al een tijdje last van krampen, voelt net alsof ik ongesteld moet worden, maar het komt niet. Verder heb ik hele gevoelige borsten en ben soms heel de dag door misselijk. Ik heb nog niet getest omdat ik het eerlijk gezegd niet durf, mijn nod was afgelopen zaterdag, maar tot nu toe nog niks te bekennen. Ik heb wel mijn eisprong gehad. Afwachten maar...

Als je een positieve ovulatietest heb gehad, dan heb je je eisprong gehad, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Succes en ik duim voor je mee.

Liefs,
Lelie

Ik zit precies in t zelfde schuitje als jij... morgen mijn NOD. Ik heb ook al +/- 1,5 week een "soort" (ongesteldheids)kramp waarvan ik niet weet waar het vandaan komt... Afwachten maar!

Terug
Bovenaan