afwachten op NOD en al test gedaan...

A

Anoniem

Guest
Waar ik zo moe van word het afwchten op NOD, heb toch drie dagen voordat ongeveer menstruatie begint een test gedaan van kruidvat, totaal niets te zien;negatief dus, heb al ruim een week zeer pijnlijke borsten, niets bijzonders voor mij althans omdat ik dat vaker heb een week ongeveer voor mijn menstruatie.
Mijn man en dochter zeggen me beide (in hun verbeelding dat ze direct na het uitvoeren van de test een heel vaag licht streepje zagen), nou het vlak is gewoon leeg / negatief, ik zie niets.
Nu heb ik al wel de test uitgevoerd drie dagen voor de menstruatie omdat ik het afwachten zat was, en heb ook nu menstratie pijn, maar dat had ik ook eerder toen ik zwanger was, wat nu?

Gewoon even wachten. Is moeilijk, maar het was nu nog te vroeg. Ik heb zelf 1 dag voor m'n NOD getest: negatief. 2 Dagen later positief. Nog eventjes geduld hebben...

Groetjes,
Nelly.

Hoi Hoi,

Spannend he dat wachten! Ik ben nu twee dagen overtijd, en heb vanmorgen nog getest maar helaas nog negatief. Heb wel zere borsten, alsof ze heel groot zijn ;-)
Als ik over een paar dagen nog niet ongi ben, dan ga ik maar weer testen!

X Deb

hoi

ja het is bijna elke maand weer afwachten en hopen dat het nu raak is.
ik ben gister ongesteld geworden ( 2 dagen te vroeg ). altijd een teleurstelling.
ik hoop dat het bij jou raak is. ik zal voor de duimen!

groetjes ingrid

quote: ingrid03 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2008 19:52:21'));

hoi

ja het is bijna elke maand weer afwachten en hopen dat het nu raak is.
ik ben gister ongesteld geworden ( 2 dagen te vroeg ). altijd een teleurstelling.
ik hoop dat het bij jou raak is. ik zal voor de duimen!

groetjes ingrid

He Deb 24 ook ik ben al bijna een week over tijd maar afgelopen maandag teste ik nog negatief maar toen was ik net 3a4 dagen overtijd maar heb samen met mijn mannetje afgesproken niet eerder dan komend weekend te testen maar ik moet mijzelf streng toespreken om niet eerder de test te pakken..
liefs Maggie

Terug
Bovenaan