Afwachten! Spannend.

<p>Ik heb laatst de 2e ronde letrozol gehad. Afgelopen zaterdag positieve echo. Eiblaasje was 19mm. Als goed is stond hij op springen. Maar eigenlijk geen duidelijke symptomen gehad. Maandag bloedprikken of ik een eisprong heb gehad. Vind wel spannend. </p><p>Vanaf wanneer eventueel symptomen? Zwanger zijn? </p><p>Nientje </p>
 
Spannend! Symptomen zijn bij iedereen anders, de een voelt snel van alles en de ander voelt helemaal niks. Gelukkig is het morgen maandag en krijg je hopelijk snel meer te horen :) Veel geluk en succes!
 
@gebruiker10097353, ja bes spannend. Sons denk ik merk ik wat aan mezelf. Maar ook weer geen pijnlijke borsten ofzo. Ja morgen maandag bloedprikken. Hoe lang zou dat duren voor de uitslag? 
Nientje 
 
Ik heb sinds de eisprong last van buikkrampen en maagzuur. Ook doen sinds een paar dagen mijn tepels pijn en ben ik wat sneller vermoeid en geprikkeld. Ik vraag mij alleen af of dat komt omdat ik van alles ga denken(mezelf aanpraat) of omdat het echt zo is. Dat maakt het nog spannender. Ik zit 8 dagen voor mijn NOD.. 
 
Nu een dag later heb er ik meer symptomen bij. Ik heb er last van verstopping, heb veel puistjes opeens en voel mijn BM bijna niet meer zitten, die is dus veel hoger. Ook beginnen mijn botsten zeer te doen.. 
Laten we het hopen??
 
Nu een dag later heb er ik meer symptomen bij. Ik heb er last van verstopping, heb veel puistjes opeens en voel mijn BM bijna niet meer zitten, die is dus veel hoger. Ook beginnen mijn botsten zeer te doen.. 
Laten we het hopen??
 
HOPEFORMomToBe, 
oke spannend zeg. Dat zijn welke duidelijke zwangerschaps symptomen. 
Ik helaas nog weinig eigenlijk. Afgelopen zaterdag alleen wat last van maagzuur, ook wel last van beetje verstopping. Maar verder eigenlijk niet. Bij mij denk ik helaas dat het niet raak is. 
Nientje 
 
Ja, echt toch durf ik het niet te hopen.. Het zou dan ook gelijk raak zijn na het ontpillen. Het enige wat mij heel erg verbaasd is dat ik af en toe extreem vrolijk ben en af toe heel boos en mijn broeken strakker zitten.. Toch gebeuren die dingen soms ook voor menstruatie. Maar goed, nog 5, eigenlijk 6, dagen en dan weet ik het.
Vervelend dat je niks merkt verder.. En toch zegt het niet altijd wat he?? Het kan altijd alsnog. Zat mensen voelen niks, het kan dus nog alle kanten op. Wanneer is je NOD?  Spannend het is iets moois, maar blijft spannend en frusterend.. 
 
Terug
Bovenaan