Afwachten tot 20 weken, wat duurt dat lang!

Hallo allemaal, ik ben nu net 14 weken zwanger en heb net de nek meting gehad, die was prima gelukkig. Maar wat is het toch heerlijk om je kindje te mogen bekijken op de echo. Alleen zoooo jammer dat we nu moeten wachten op de 20 weken echo. Die tijd lijkt eeuwig te duren, iemand ideeen om die tijd door te komen? Groetjes de ongeduldige
 
Hoi,
ja jammer dat je dan weer zo'n tijd moet wachten he?
Je kunt alijd tussen door een pretecho doen. De 2D echo's hoeven niet zo heel duur te zijn.
Liefs,
Mar
 
Dat hebben wij dus ook!

Ook 14 weken in verwachting & aan het wachten op de 20 weken echo! Dat lijkt inderdaad een eeuwigheid te duren;)

Aangezien ik voor de controles in het ziekenhuis onder behandeling ben (ik heb aanleg voor een verhoogde bloeddruk) hebben wij tussen de 20 weken echo, nog een afspraak bij de gynaecoloog en die heeft tot nu toe bij elk bezoek een echo gemaakt! Zo is de tijd voor ons nog redelijk te overbruggen.

Las je echt niet wilt wachten, heb je tegenwoordig door heel Nederland Echopraktijken zitten, waar je terecht kunt. Evt zijn daar ook cadeaubonnen van te krijgen via internet...(misschien een leuk idee voor de opa's en oma's om cadeau te geven:))

Grtjs Martine
 
haai,

Ik ben nu ook 14, bijna 15 weken zwanger en wat duurt het idd lang... wordt er soms weer onzeker van.. omdat ik dan voor mezelf de bevestiging nodig heb! gelukkig volgende week woensdag naar de verloskundige en dan kunnen we als het goed is het hartje weer horen... en dan is het nog maar 4 weken wachten.. :)

succes iig :)

liefs xx
 
Je kunt hier in Amsterdam vanaf soms al 14 weken een geslachtsbepalende echo laten maken.

Ik ben nu 17 weken zwanger en kreeg de tip om de 20 weken echo wat naar voren te halen. Sommige praktijken doen dit al vanaf 18 weken. Bij die van mij vanaf 19 weken. Dat scheelt toch weer een weekje ;)

Verder kan ik altijd bij mijn verloskundige terecht om even naar het hartje te luisteren. Vaak stelt dat erg gerust. Sterkte met wachten.... ik moet zelf ook nog twee weken.
 
vind t ook erg lang duren zeg!

wil inderdaad gewoon even die bevestiging.... heb bij 10weken het kindje gezien en bij 15weken het hartje gehoord.... nu 17 weken nog 3 weken voordat ik de echo heb.

heb in janurai een miskraam gehad en die gevoel van onzekerheid gaat niet helemaal weg. wil eigenlijk iedere dag even checken dat het goed gaat... :) hopelijk begint de baby snel met bewegen ook een geruststelling.
 
Terug
Bovenaan