Afwachten

Hoi meiden!

Ik kom weer es effe zeuren!

Ik heb a.s. dinsdag mijn NOD. Vorige week heb ik een schimmelinfectie gehad, net na mijn eisprong (ik heb een late eisprong). Wij nog klussen na de eisprong, tijdens de schimmelinfectie. En dat deed zeer! Maar ja, als je 2,5 jaar bezig bent om een kleintje te krijgen dan heb je dat er wel voor over.

Ik heb nu een dag of 5 een zeurend gevoel onder in mijn buik en ik moet plassen! Niet normaal. Ik snap niet waar al dat water vandaan komt!

Gisteren dacht ik dan ik ongi ging worden. Ik verloor een beetje bruin bloed. Dat is nu weg. Ik heb nu gewoon witte vloed.

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken. Ik hoop zo dat de ongi 9 maanden wegblijft. We zullen dinsdag wel zien. Duimen jullie mee?

Groetjes van zeurende Sandra B

Hoi Sandra,
Je bent geen zeur, hoor! Je verdient het gewoon om nu eindelijk zo'n klein wondertje in je buik te hebben! Ik hoop dat je voorgevoel klopt en dat je dinsdag/woensdag (wanneer durf je te testen?) verhuist naar het volgende forum!

Sterkte met wachten, liefs Kiki

Hoi Kiki,

Als ik a.s. dinsdag nog niet ongi ben, dan ga ik vrijdag ofzo testen. Ik denk dat ik gewoon ongi word hoor. We zullen wel zien! Hoelang ben jij al bezig?

Groetjes van Sandra B

Hoi Sandra,

Spannend, zeg! Ik duim heel erg voor jullie!
Wij gaan zo beginnen aan de 4e ronde. Ik heb heel veel last gehad na het stoppen met de pil en voel me pas sinds 1 1/2 week weer mezelf: geen pijn meer en stabiel qua stemming. Mijn laatste cyclus duurde 28 dagen, dat vond ik erg netjes van mezelf! Ik heb ook nu pas het idee dat ik zwanger zou kunnen raken. Hiervoor dacht ik gewoon dat mijn lichaam er nog niet klaar voor was (ondanks de hoop die je elke keer hebt).
Vreselijk toch zo'n schimmelinfectie, ik heb het ook een aantal keer gehad. Toen ik mijn huidige vriend kreeg kwam ik er ook achter dat ik niet tegen gewone condooms kan: jeuk!!! En die speciale (voelen aan als boterhamzakjes) zijn heel duur. Gelukkig heb ik ze nu niet meer nodig, hihi.
Ik hoop dat je volgende week goed nieuws hebt, tot schrijfs, liefs Kiki

Hallo Sandra,

Ook ik zal voor je duimen!
2 en een half jaar! dan heb je het echt wel verdient!

Succes en tot schrijfs.

PS. Kiki nog een vraagje voor jou.. wanneer ben jij dan gestopt met de pil? Wat voor pijn had je dan?
Vervelend zeg dat je er zoveel last van hebt gehad,gelukkig dat je cyclus je niet in de steek laat.
succes met ronde 4!

Groeten: Chili

Terug
Bovenaan