afwachten

spannend want zaterdag of zondag is mijn NOD..
heb wel al een week lang zere borsten en sinds vandaag jeuken ze ook erg veel... hahaha zal wel toeval zijn
en ik heb al een week lang kramp in mijn buik.. vooral als ik smorgens wakker wordt.
ik hoop dat er toch een zaadje is meegezwommen vorige week want volgens de gyneacoloog was er geen enkel zaadje te vinden na de samenlevingstest hahaha hoe zij dat zo mooi noemen in medische termen
vrijdag bloed geprikt voor mijn hormoonspiegel en dinsdag 8 juni krijgen we alle uitslagen van de onderzoeken die we tot dusver hebben gehad..
spannend en ik ben wel erg benieuwd wat daar allemaal uit gaat komen.
ik hoop niets ernstigs. aangezien er geen zaad te vinden was....
maar positief blijven.. zucht... pfff
liefs en voor alle net zwangeren. GEFELICITEERD en geniet er lekker van...
sandra
 
Hoi sandra,

Wat spannend voor jullie. Ik heb mijn NOD op 9 juni. Dat wachten elke keer pffff. Een crime elke keer weer. Maar wij zijn nog niet zolang bezig, dit is ronde 3. Aangezien ik las dat jullie al bij de gyn lopen zullen jullie wel langer dan ons bezig zijn. Meid, ik hoop voor jullie dat alle uitslagen positief voor jullie mogen uitpakken en dat het kleine wondertje voor jullie ook mag geschieden !!!!
Heel veel succes en geluk !!

Groetjes Biaggi.
 
HOi Sandra,

Wij hebben ook een samenlevingstest gehad en de eerste keer was er geen zaad te zien, we schrokken ons rot. Bij spermatesten was er zat zaad. De maannd erop moesten we nog een keer en toen was er wel zaad. Zoals van de week al gemaild ben ik inmiddels bijna 6 weken zwanger dus het moet kunnen. Succes met je onderzoeken en ik hoop dat jullie goede uitslagen krijgen.

Groeten Maxime
 
Terug
Bovenaan