afwachten

A

Anoniem

Guest
hoi hoi daar ben ik weer!!
ik heb  ook nog even na zitten denken , en ik wacht nou nog af deze week , en   als ik dan 13 of 14 maart ong ben geworden dan ga ik terug naar de ha om weer een verwijskaart te vragen voor de gyn en dan ga ik terug en dan ga ik mijn verhaal weer eens vertellen want toen ik een tijdje geleden daar ben geweest voor alle onderzoeken toen was alles goed rond mijn cyclus enz... maar omdat ik nu iedere keer buikpijn krijg na de week dat ik ong ben geworden!! en zelfs af en toe bloed verlies?? ik wil nu dan eindelijk wel eens weten waar dat aan kan liggen!!
nou ben ik weer effe uitgeklaagd en ga nu maar even lekker op de bank zitten misschien zakt mijn buikpijn dan wat??
tot snel,
groetjes wendy

Hai,

Ik reageer ook even op deze topic!
Je zei dat je al onderzoeken gehad heb en dat dit goed zit. Maar hebben ze bij je man eigenlijk wel een sperma test gedaan?
Mijn huisarts raadde dit bij ons ook aan. Hij zij dat je zo'n test gewoon bij de apotheek kan kopen en dat dit heel erg betrouwbaar is!
Mijn  mannetje wilt er helaas nog niet aan geloven, maar mischien hebben jullie er wel wat aan?!

Liefs Annie

Terug
Bovenaan