afwachten....

Hey,

2 weken geleden ben ik bij mijn huisarts geweest omdat ik nog steeds heel erg last van mijn onderbuik had. Heb daar al een tijd last van (dachten eerst nieren maar na echo's was daarbij niets te zien)
Hij wou toch even een zwangerschapstest doen. Die was positief. Het was waarschijnlijk nog niet zo lang zei hij. Ik moest de volgende dag naar het ziekenhuis langs de gynaecoloog voor een inwendige echo om gelijk te kunnen zien of het geen buitenbaarmoederlijke zs was (daar zou de pijn namelijk ook van geweest kunnen zijn). Het zit gelukkig allemaal gewoon goed. Ze blijven het nog in de gaten houden omdat het om een vroege zwangerschap ging.
Nu moet ik dus aankomende maandag weer naar de gyn. Dit keer om te zien of het hartje wel of niet klopt.
Ben best zenuwachtig. Heb wel de echt zwangerschapskwaaltjes weer terug. De misselijkheid is dit keer zelfs erger als bij mijn eerste zwangerschap. (heerlijk)
Het wachten duurt ontzettend lang als je moet wachten op nieuws.
Hoop zo dat het allemaal goed gaat vanbinnen..

 
Hoi Cheri,

Je verhaal is heel erg herkenbaar voor mij. Mijn eerste zwangerschap begon net zo. Ook ik had heel erg veel pijn in mijn buik (heb in de periode ook harder geschreeuwd van de pijn dan tijdens mijn bevalling). Ik kwam niet eens op het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn. Dat bleek dus toch zo te zijn. Mijn huisarts stuurde me door naar de gyn omdat hij dacht dat het buitenbaarmoederlijk was.

Gelukkig was dat bij mij ook niet zo en kon ik na 3 maanden onder controle bij de gyn te zijn geweest, overstappen naar de vk, die de rest van de zwangerschap heeft begeleid. Mijn zoontje is inmiddels al 4,5 en verheugd zich enorm op de komst van zijn broertje/zusje.

Hopelijk loopt jouw verhaal net zo goed af als het mijne!

Gr Ingrid
 
ingrid >> dat is wel goed om te weten dat ik niet de enige ben die zoiets meemaakt. Maakte wel echt zorgen. nu inderdaad hopen dat het ook allemaal goed gaat.

geluksmama >> dankjewel voor je reactie !

groetjes
 
Terug
Bovenaan