afwachten

hallo dames!

ik ben nu 6weken en 4 dagen zwanger...alleen vind ik het best eng.aangezien het vorge keer mis is gegaan.ik had nu ook bloedverlies gehad maar niet zoals vorige keer..ook geen buikpijn of iets.en heb nog steeds gevoelige borsten etc.ben vorge week bij vk geweest maar kon nog niks zien was toen 5wk en 3 dagen.en nu heb ik sinds vorige week woensdag bruin/roze afscheiding.dus ik heb maar weer een test gedaan maar was gelijk positief.maar ik denk dat ik nu alleen maar kan afwachten,t is alleen zo vervelend omdat je weer denkt van straks is het weer mis...

groetjes annemieke

ja dat is inderdaad heel erg bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook een aantal een keer bloeding gehad gelukkig is dat goed gegaan ze zeggen dat als je geen buikpijn hebt het ook gewoon een adertje kan zijn wat geknapt is
ik hoop dat ze de kleine snel kunnen zien dat je zelf ook weet dat het in orde is maar die eerst 12 weken blijven altijd spannend

Snap wat je bedoeld, heb hiervoor 4 keer een mk gehad, ben nu 5 week en 4 dagen zwanger, ook geen klachten, maar vind het reuze spannend, bij mijn vorige mk had ik ook nergens last van....
Heel veel sterkte met wachten, wanneer is je volgende echo?
Ik mag 12 oktober heen, hoop dan bijna9 weken te zijn, kies er deze keer bewust voor geen eerdere echo's te doen, word daar alleen maar onzekér van....

bedankt voor jullie reacties,ik heb vandaag contact gehad met de huisarts.moet zometeen even terug bellen,dan hoor ik of ik bloed mag prikken om te kijken of dat stofje in me bloed zit...volgende echo weet ik nog niet ga ik deze week even voor bellen.nog geen nieuwe afspraak gemaakt omdat hun niks konden zien..vandaar.maar het is inderdaad heel erg spannend!hoop dat het goed gaat ook voor jullie!...

Ja zwanger zijn kan je zo onzeker maken. Ik heb een mk gehad en daarna was ik meteen weer zwanger. Ik heb toen rond de 9e wekne een enorme bloeding gehad en was erg bang voor een tweede mk. Gelukkig was dit niet zo en bleek een enorm bloedvat geknapt te zijn. Dus bloedverlies kan ook loos alarm zijn gelukkig...
Sterkte met het wachten. Ik mag met 7 weken een echo, omdat ik een keer een mk heb gehad. Misschien jij ook wel gauw....

hallo dames,
ik heb contact gehad met de huisarts en die zegt dat ik de test wel mag geloven.dat ik dus gewoon vanuit mag gaan dat ik nog zwanger ben!dus ik ga van de week even vk bellen voor over paar weken...spannend hopen dat het nu wel goed gaat.

@julia:ik heb hiervoor ook een mk gehad daarom vind ik het nu ook extra spannend.ik hoop voor jou ook dat het goed gaat!

Terug
Bovenaan