Afwachten

Gisteren bij de VK geweest voor reguliere controle. Bij binnenkomst zei ze gelijk al "wat heb jij een zware zwangerschap" wat kan ik voor je betekenen? Ik antwoorde geen flauw idee ik ben het zat ik heb zoveel pijn ik kan niet meer op links slapen en slaap bijna niet meer! Ik ga zo laat mogelijk naar bed om maar een zo kort mogelijke nacht te hebben. Ik ben op! Volgens de fysio slaap ik op drukpunten in mijn heupen waardoor mijn benen uitvallen en ik veel pijn krijg. Ze heeft nu een fax naar de gyn gestuurd en morgenochtend gaat deze kijken of de kleine meid er klaar voor is om geboren te worden? De VK heeft gezegd dat ze wel tegen mij kan zeggen hou nog 2 weken vol maar ze zegt ook dat zijn dan nog 2 hele lange weken voor jou! Ze zag dat ik veel pijn had en dat mooi verbloemde achter een glimlach maar de energie is op en ik moet bevallen!!!
De kans dat alles nog pot dicht zit is aanwezig en dan heb ik gewoon pech! Maar ik hoop zo dat ze morgen zeggen we kunnen haar halen!!!

Dat was even mijn update!

Kim

Ohhh wat herkenbaar... Ook ik heb uitval in mijn been gehad qua kracht. Zakte gewoon 2 x over door mijn been heen. En tijdens slapen veel pijn in de benen en heupen...
Ik ben het ook zat. Gelukkig vanmorgen 1 cm ontsluiting. Maar hier de vk praktijk wil nog niks doen. En ik slaap ook al een week niet. Dus ben ook helemaal op.
Maar ik kreeg gelukkig net bericht dat ik vanavond naar het ziekenhuis mag. Hopelijk pakt de gynaecoloog nu door...
Dus hopelijk voor jou morgen!!!
Sterkte en toch nog ff kop op meid....

8 jaar geleden ben ik ook eerder ingeleid, omdat ik het psychisch zwaar had (was bij 4 mnd zwangerschap in de steek gelaten door nu m'n ex en stond "alleen" voor de bevalling) Ook mijn vk had gezegd dat ze niet zouden inleiden als alles pot dicht zat en dat zat het....toch hebben ze de bevalling ingeleid. Ik hoop voor je dat ze idd doorpakken morgen! Heel veel sterkte en nog ff de tanden op elkaar!!!

Bedankt meiden!!!! Maandag om 8 uur moet ik me melden in het ziekenhuis! Het was nog niet helemaal rijp! Maandag gaan ze kijken hoe ver ik dan ben en ik ga niet eerder meer naar huis dan dat ik bevallen ben!!! Dus nog ff vol houden...

Hoi Kim,

Dat klinkt als dat je nog een lang weekend door moet zetten en dan is het wrs klaar en heb je je kindje in je armen liggen. Lijkt me heerlijk voor je. Heel veel sterkte!

Yep!! nog even 3 dagen doorzetten en overgeven aan de pijn! maar langer dan dat gaat het niet meer duren... De VK nog even gebeld om haar op de hoogte te stellen en ze was blij te horen dat ik geholpen wordt en dat ik goed naar mijn lichaam moet luisteren en dat het beter is zo dan nog 2 weken door te lopen met die pijn!

Bedankt meiden !!

Terug
Bovenaan