afwachtend...

hoi meiden..

gister had ik enorme rugweeen en dus vk gebeld ze kwam na 3 uur want ik was te rustig door de telefoon (nuchterheid staat soms weleens in de weg)
ze kwam en vertelde me dat ik 1 cm ontsluiting heb, meteen bloeddruk gemeten die was aan de hoge kant hmm vandaag terug komen ochtend urine opgevangen zitten allemaal witte vlokjes in,,,,?
bijna geen krampen meer dus ook geen kans dat het snel doorzet! ik ben er zo klaar mee!

sorry voor me gezeur.

succes iedereen...

hey!

je zeurt niet hoor! Is toch gewoon fijn om even je hart te kunnen luchten :) maar wel balen dat het niet heeft doorgezet! Hoe ver ben je nu? en wanneer krijg je de uitslag van je urine?

Liefs!

Ach joh, je zeurt niet! Je kijkt uit naar het moment waarop je jullie uk in je armen kunt houden en lekker kunt genieten van zo'n heerlijk klein wondertje.

Meis, suc6 met de laatste loodjes! Ik duim voor jou en alle anderen meiden!

Liefs grote broer

denk dat dan heel veel vrouwen zeuren
inclusief mij!
ik denk elke dag wanneer komt het nu
en mensen maar vragen hoelang nog? of op merking maken oh nog niet bevallen.
ja te rustig aan de telefoon daar heb ik ook weleens last van.....
nu zegt de vk gelijk bellen als je een krampje voelt.
en ze zal tegen de collega s zeggen dat ik snel beval.
dus dat scheelt voor mij wel iets.
alleen moet dus zelf vrij op tijd bellen is mijn vierde.
en alle keren waren ze er nog maar net en mocht ik bijna zo goed als persen. zelfs de laatste keer had net 6 cm , maar na 10 min 15 min had ik volledig. konden ze nog maar net of juist niet eens spullen klaar zetten.
jij succes nog even dan zet het vast echt door!
groetjes

Wanneer heb je de uitslag van je urine?? Vlokjes er in hoeft niks te zeggen hoor maar goed dat ik hoop dat je bevalling doorzet en dat je daar nu mee bezig bent.
Ik hou ook niet van die weeen die dan na een paar uur stoppen al die energie voor niks getverdekkie.
Sterkte meid

Dat mensen in je omgeving er steeds om vragen en er mee bemoeien helpt niet echt nee... Ik hoop dat het gaat doorzetten! Het is altijd vervelend als je lichaam een " vals alarm" afgeeft.. Sterkte!

Terug
Bovenaan