afwachting tot menstruatie en zw kwaaltjes

A

Anoniem

Guest
hallo mijn vriend en ik zijn nu 4 maanden bezig.
ik moet nu tot dinsdag wachten of ik ongi word. ik heb wel wat kwaaltjes zoals zere borsten en meer afscheiding.
soms heb ik die kwaaltjes maar niet ruim een week voor mijn menstruatie dus ik vind het nu heel spannend.

wie kan mij gerust stellen

Hai,

Ik kan je helaas niet gerustellen, ik zou mijn nod ook dinsdag hebben maar ik weet niet eens of ik mij ei al heb gehad, ik ben aan het tempraturen en heb wel een verhoging gehad 10 dagen gelden maar normaal gaat ie dan naar de 37 gr, nu van 36,5 naar 36.7 en die is al 10 dagen zo, kan misschien komen omdat ik een homeopatisch pilletje slikken maar heb sinds vandaag wel zere borsten!!! Wil me zelf niet gek maken want dat doe ik al 16 rondes maar vind het wel heel erg spannend vooral omdat we bijna elke dag klussen( hoe gek kun je zijn) maar nu vind ik dat het maar eens raak moet zijn en anders ga ik de volgende maand naar de gynacoloog.

Succes met afwachten en zal duimen voor je.

liefs Esther

o jij bent al iets langer bezig. ik heb soms ook wel last van mijn borsten maar nooit een week voor mijn ongi. ik heb volgens predictor ovulatie test wel een eisprong gehad. en idd je klust bijna elke dag maar als het nu niet raak is dan gaan we het om de dag proberen omdat het ten koste kan gaan van het zaad.

er zit niks anders op dan afwachten veel succes

Hoi!!

Zere borsten kan inderdaad wijzen op een zwangerschap. Hoewel het bij mij al een aantal keren een teken van mijn naderende ongi was.... Ik zal voor je duimen dat het bij jou anders is!!!  

Groetjes Janne

Terug
Bovenaan