Afwasmiddel "gedronken"

Hai Meiden,

Ik was daarstrax Syl eten aant geven, en papa was ff niet in de buurt. Nu was Dylano naar de keuken gelopen.. Dus ik roeptte hem..zonder resultaat.. ik hem nog een xtje roepen.. toen kwam tie nog niet.. ik denk ja, dan zal ik toch maar eens ff gaan kijken.. En ja hoor.. Hij had de fles afwasmiddel aan zn mond! Ik gelijk Ramon geroepen, en wel rustig gebleven.. Hebben hier een gifwijzer (van het KDV mee), en hebben hem zoals erin stond, wat vettigs gegeven, en hem absoluut niet proberen te laten braken. Ik denk dat het echt allemaal meevalt.. Die fles heeft hij nog niet lang aan zn mond gehad, want hij vond het echt harstikke vies!! Maar ja.. Voor mij tuurlijk wel ff schrikken.. zo en zo dat de afwasmiddel voor het grijpen staat, want dat ben ik helemaal niet gewend van mezelf. De rest van de schoonmaakspullen staan allemaal veilig.

Liefs Deb.

ja zo zie je maar, als het stil is...!
Zo heeft Birgit een keer een slok shampoo genomen, Ray deed haar toen in bad, en die heeft haar dus wel meteen laten spugen :-S

Ik heb ook een gifwijzer, maarja het was al gebeurd voordat hij me er bij riep!

En ze vond het ook super vies, ik denk niet dat ze echt een paar grote slokken zullen nemen, maar ik let toch op waar t allemaal staat, ze vind het maar al te mooi om alles open te draaien als dat lukt.

o wat zal je geschrokken zijn zeg. En zo zie je maar een ongelukje zit in een klein hoekje! Gelukkig hadden jullie de gifwijzer bij de hand. Ik heb EHBO gehad maar ik weet ook dat als je paniek hebt je niet gelijk meer weet wat je moet doen.
Nou gelukkig valt het allemaal mee,
groetjes van Sonja

Hoi,
Wij hebben dit helaas ook al meegemaakt, mijn man heeft toen ook nog met dreft gebeld en het kan verder geen kwaad, wel kunnen ze evt aan de diaree raken.en idd iets vettigs eten.
Succes ermee,
Groetjes MJ

Het blijft schrikken idd, maar ik kan uit ervaring spreken dat je er best groot van wordt ;-)
Dwz ik heb niet uit de fles gedronken maar wij maakten altijd zakjes "smurfensnot" van afwasmiddel of shampoo.
Het leukste was dan als het helemaal soppig en kleffig was, om op dat zakje te sabbelen...
Meestal ging het goed, maar niet alle boterhamzakjes waren van even goede kwaliteit zullen we maar zeggen :-S

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan