Afwezig/dromenland

Ik zit de hele tijd in dromenland. Ik ben altijd al wel een dromer geweest maar nu is het heel extreem.. heb echt het gevoel dat ik in een eigen wereldje zit. Alles voor de baby geregeld en heb ik heel veel rust in mijn hoofd. Om mij heen gebeurd heel veel op het moment en dat is niet allemaal even positief maar het lijkt wel alsof het niet allemaal binnenkomt alsof ik me er voor afsluit..
Ook heb ik weinig energie en weinig zin om naar buiten te gaan. Ik moet alles op de fiets doen en dat is niet altijd even prettig meer. Heb regelmatig harde buiken.
herkennen jullie dit? Hebben jullie dit ook? Ik vind het soms ook best moeilijk om contact te maken met mijn vriend omdat ik zo afwezig ben. Ik moet er dan heel veel moeite voor doen en wil hem graag dichtbij me houden en niet buitensluiten.

hoi medetukker!!

ja hooor, net als onrustig voelen allemaal voorbereiden op die ene dag van aankomst

gezien je harde buiken lijkt het mij wel goed om even te kijken dat je wat minder gaat doen
en je kan momenten afspreken dat je even alles laat liggen en aandacht aan je vriend geeft?

succes :-D

Ja zo herkenbaar!!vooral op mn werk,word zo tijd voor verlof want de simpelste dingen vergeet ik en kan soms niet logisch meer nadenken word er gek van af en toe.thuis ben ik vooral savonds stiller naar mn man toe terwijl mn man zo een prater en doener is...ik erger mn eigen er soms dan aan.ook als ie de kids druk maakt....wil graag orde in mn hoofd en alles binnenkort klaar hebben dus ben daar veel mee bezig in mn hoofd

liefs jootje

Ja inderdaad, orde in je hoofd! Gelukkig kan mijn vriend er af en toe wel doorheen prikken maar vond het ook heerlijk gisteravond alleen te zijn. Nog maar 5 weekjes! Komt toch ook wel heel dichtbij!
@sweetwicca: ik doe het heel rustig aan. heb lekker verlof nu en doe alles in mijn eigen tempo.

merk wel die chaos in me hoofd. ben heel erg in dingen vergeten hopeloos.. bijv het naar boven lopen en dan boven komen en dan denken waar kwam knou voor..maar verder ben kniet echt in mezelf gekeerd. heb dat wel gehad bij mijn 1e toen was ik echt voor me gevoel in een andere wereld. heel raar. maar denk met meerdere kinderen dat je er te druk voor heb..

Bij mij wisselt het. De ene dag heb ik een enorme chaos in mn hoofd en moet alles direct gedaan worden. de andere dag heb ik rust en doe ik ook weinig haha. Vandaag gelukkig een rustige dag want mn nichtje van 2,5 mnd is er en mn schoonmoeder en zusje komen schoonmaken. Dan kun je wel wat rust gebruiken haha!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan