afwezig

Hi lady's,

Zo goed als ik me de afgelopen 2 weken voelde.
Zo slecht voel ik me nu. Jullie zullen me niet zo heel veel zien hier op het forum. Ik ben Moe, het liefst slaap ik de hele dag. Misselijk ook de hele dag door. En het om de 2 uurtjes eten is vreselijk ik krijg niks meer door mn keel.
Ik hoop me snel weer wat beter te voelen en me weer bij jullie aan te sluiten.

Oh meid!!! Wat vervelend! Ik weet hoe verschrikkelijk dit is. Je doet het voor een goed doel he! Dat jee van zoiets goeds zo slecht kunt voelen hé!!!

Beterschap! Ik hoop dat je je snel beter voelt!

Liefs

Breek ff in vanaf nov.
Heb er ook heel erg last van gehad, van mijn 6e t/m 8e week, week 9 werd het steeds minder en nu bij vlagen, zoals gister en vandaag totaal geen puf. Gewoon lekker aan toe geven, lig nu ook alweer 2 dagen op de bank. Is heel vervelend maar je hebt het nodig. Hoop voor je dat je snel weer een beetje op de been bent.

Liefs

Hey meid,

Ik wete hoe het voelt, en goed besluit van je, even helemaal niks.. geef je eraan toe en hopelijk voel je je snel beter!

Beterschap meid!

Liefs Daisy (juli mama)

Doe rustig aan. Helaas kennen de meeste het gevoel. Ik spuug een paar keer per dag en om de twee uur eten, Pfff ben blij als ik iets binnen krijg en houd. als het minder wordt zien we je wel weer wat meer.

Hey meid,

Ook ik weet hoe je je voelt, de hele dag kots misselijk en zoooo moe! Neem de tijd voor jezelf en we spreken elkaar vast binnenkort weer. Probeer wel, hoe moeilijk het ook is, een beetje te eten....is voor jou en je ukkie wel heeeeel belangrijk.

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan