Afwezig

Hallo Meiden,

Hoe gaat het met jullie? Veel last van allerlei kwaaltjes? Ik mag eigenlijk niet klagen alleen heel moe en ik moet niet te snel opstaan anders wordt ik duizelig. Wel ben ik momenteel super verkouden en voel me heel afwezig en flauw...
Dit weekend echt een k weekend gehad, 3 sterfgevallen in de omgeving, waarvan 1 in de directe fam. Heel heftig, in mijn buik groeit leven en voor de ander stopt het leven!

Liefs

Lieve Ukkietje,

Wat een dubbel gevoel hé?! Tsja....soms is het leven echt heel oneerlijk!! Gecondoleerd lieverd, sterkte!!!

Kwaaltjes?? Praat me er niet van! :-( Vandaag zei mijn moeder nog aan de telefoon: Geniet je wel een beetje? Nou, ik zou wel willen maar ik voel me de hele dag zooooo beroerd, ik heb momenteel echt geen idee waarvan ik moet genieten....Klinkt heel zwaar beladen maar echt....Pfff....hoop zo dat ik me na de eerste 12 weken beter ga voelen!

Ik hoop dat je gauw van je verkoudheid af bent want da's ook niet fijn en probeer toch echt je rust te pakken waar dat kan hoor! Sterkte met je verdriet en verwerkingsproces...ook voor je familie!

Liefs en een dikke knuff Lynn.

Ow jeetje wat heftig meid, heel veel sterkte in deze tijd!!

Ik heb vandaag echt een OFF day.. super moe en voel me slap.. Ik ben om 15:30 uur klaar met werken en ga gelijk een uurtje proberen te slapen..

Liefs PSCL

Ojee, dat is echt heel du bel! Gecondoleerd meid! Erg is dit he!

Wees maar blij dat de kwaaltjes niet zo erg zijn, dat kun je op dit moment er niet bij hebben!!!

Sterkte meid!

Liefs

Hoi Meid,

Sterkte.. Kweet wel een beetje hoe je je moet voelen, zelf bij onze eerste gehad, dat drie maand voor haar geboorte de zus van mijn man was overleden, dat vond ik toen ook zo dubbel....

Voel me zelf ook lekker belabberd, maar ja, hoort er eenmaal bij en hoop dat het bij iedereen gauw over is... En dat we allemaal kunnen genieten van een fijne goede zwangerschap

Liefs An

zow.. das heel dubbel dan he? jij probeert te genieten van een nieuw leven dat aan het groeien is. terwijl een ander familielid het leven heeft gelaten.

Wat betreft kwaaltjes?? Ik heb nergens last van. Niet misselijk, niet moe...
enige waar ik last van heb zijn jeukende borsten. maar als dat alles is, teken ik ervoor. :D
Bij mijn vorige zwangerschap was het net zo.. ben er fluitend doorheen gekomen. al was ik toen wel de eerste 12 weken heel erg moe.

probeer ondanks het verdriet, te genieten van je zwangerschap. het nieuwe leven dat in jouw buik groeit...

Terug
Bovenaan