afwezig

A

Anoniem

Guest
Hey,

Ik heb besloten om mijn kinderwens op de hele lange baan te schuiven. Ik ga eerst weer een opleiding doen en als ik zo goed en wel klaar ben, is het 8 jaar verder.

Dus succes allemaal!

Knap datje deze beslissing kunt nemen!
Wat voor opleiding ga je doen?

Succes!

Hoi hoi,

Knap hoor, dat je je kinderwens zo opzij kan schuiven.
Flinke opleiding, als deze 8 jaar duurt..

Heel erg veel succes meid!
Liefss

Ik ben nu verpleegkundige. Ik wil heel graag ambulanceverpleegkundige worden. Dus dat word nog veel studeren!! En dat kan ik helaas niet goed combineren met kinderen. Met opleiding en werkervaring zou ik zo ongeveer 7 a 8 jaar verder zijn. Maar dan nog ben ik dan 31, dus geen paniek denk ik

knap, respect voor je beslissing!

heel veel succes met je opleiding!!

liefs,

Wow, das een hele lange tijd. Ik heb ernorm respect voor het feit dat je zo n lange weg wilt bewandelen om je droom te verwezenlijken. Wat ik mij wel afvroeg: is er helemaal geen ruimte om (al is het over 4 jaar ofzo) tussendoor aan je kinderwens toe te geven?Er zullen toch wel meer vrouwen zijn die (al dan niet gepland) zwanger worden?

Je bent er immers 'maar' een aantal maanden tussenuit dan. En (3 of) 4 dagen werken oid. is tegenwoordig toch redelijk 'normaal'? Het is balanceren tussen werk, opleiding en gezin, uiteraard, maar misschien is er toch wel ruimte om dat te doen. Zeker als je man ook wat meer kan opvangen thuis... Ik doe het ook op dit moment: 32 uur werken, een opleiding en een gezin. Mijn man is net klaar met zijn opleiding, zo wisselen we elkaar af.
Tuurlijk is het druk, maar als je op je 'thuis'dagen bewust tijd maakt om met kindjes bezig te zijn en s avonds meer aan je studie bijvoorbeeld.

Maar je zult als verpleegkundige wel onregelmatiger werken dan ik, dus dat is lastiger ;-)

Heel veel succes met je opleiding.
Wenser

Terug
Bovenaan