Afwijkende dopplers...

<p>Hey,</p><p>Momenteel ben ik 32 weken zwanger van ons eerste kindje. Sinds 3 weken zijn mijn vriend en ik er van op de hoogte dat ons kindje te klein is. Ze wordt op het moment op de P4 geschat.. Daarnaast blijkt ze ook weinig vruchtwater over te hebben en blijkt de druk in haar navelstreng te hoog. In medische termen is er momenteel sprake van IUGR, Oligohydramnion en afwijkende dopplers (PI UMB>95).</p><p>Zijn er hier misschien meiden die dit ook hebben of hebben gehad!? En bij hoe veel weken zijn jullie uiteindelijk bevallen?</p><p>Zelf heb ik het gevoel dat ons guppie niet zo lang meer in mijn buik zit maar binnenkort wordt gehaald..</p>

Heyyy
Ik werd ook medisch  doordat ze dachten  dat mijn zoontje te klein zou zijn. 
Ook mijn buikomvang  groeide nauwlijks en de laatste weken helemaal niet. Waardoor  ik dus extra echos kreeg en doppler testen.. en hadden her er ook over om hem eerder  te halen. Maar wisten het allemaal niet zeker omdat hoe verder innje zwangerschap  hoe minder ze kunne zien natuurlijk. 
En iets met de bovendruk en onderdruk was niet goed. Dit snapte  ik alleen niet zo goed
Uiteindelijk een 3254 uitgepoept dus hier. Paniek om niks en ik had hem gewoon verstopt.
Ik weet niet of dit een beetje te vergelijken is met jou verhaal
.maar ze zitten er ook vaak langs.
Maar als ze het wel zeker weten dan is soms een baby beter uit de buik als erin?

Hier bevallen van de eerste met 30 weken met een gewicht van 860 gram. Bleek uiteindelijk hellp syndroom te hebben. Nu bij nr2 weer afwijkende doppler gehad. En weinig vruchtwater. Placenta werkt dan gewoon niet optimaal. Inmiddels ruim 37 weken nu en wordt ook geschat op een kleintje. 

Blijf positief, het komt (vaak) allemaal goed! 

Terug
Bovenaan