Afwijkende leverwaarde

<p>Zijn er meer die dit hebben of gehad hebben? </p><p>Hoe is dit bij jullie afgelopen? En wat hebben ze er mee gedaan?</p>

Ik heb dit gehad, zonder eiwitten in urine.Ze wilde bij 27 weken onze dochter halen, ik voelde mezelf goed en de waardes gingen ineens dalen, dit dus tegen kunnen houden. Hierna kreeg ik alle kwalen van zwangerschapsvergiftiging maar nog steeds geen eiwitten. Uiteindelijk ben ik ingeleid bij 34 weken. En mocht onze dochter bij 36 weken mee naar huis.Wat zegt je gynaecoloog ervan? Heb je klachten en hoever ben je? Ik hoop dat bij jou beter gaat dan bij mij want die tijd is echt slopend. Heb je ook last van hoge bloeddruk? Heeel veel succes. Ik denk dat je liever een succes verhaal had gezien, maar wil je wel eerlijk vertellen hoe het ook kan gaan, sterkte!

Geen afwijkende leverwaarde maar wel sinds week 28 alle symptomen van zwangerschap vergiftiging. Ik kreeg enorm veel controles. Laatste weken om de dag bloeddruk uur meting, ctg, urine en bloed onderzoek. De waardes werden slechter maar steeds geen vergiftiging. Week 36 steeg de bloeddruk gigantisch 186/116 terwijl ik al vanaf 16 weken medicijnen kreeg.Met 37 weken ingeleid, 4 dagen later bevallen van een gezonde meid.Hopelijk voor jou ook een soortgelijk verhaal waarbij de waardes net acceptabel blijven en de baby lang genoeg kan blijven zitten. Hoe ver ben je?Veel succes gewenst! 

Mijn bloeddruk was gister voor ik naar huis ging 130/85, begon om 9 uur met 155/90 ( was toen best gestresst en moest elke keer naar de poli, toen weer bloeddruken dus heel de tijd heen en weer lopen) CTG was wel goed hartslag was goed en beweging ook. Had een klein beetje eiwit in urine,  maar bijna niet gedronken dus urine was weinig, dus gynaecoloog gaf aan dat het waarschijnlijk te ggeconcentreerd was. Ik ben nu 35 weken zwanger.

Ja gehad.Kreeg controle bij de gynecaloog. Later waren ze bang voor zwangerschapscholotase.Uiteindelijk alles goed gekomen en een gezonden zoon.Uiteindelijk wel in t ziekenhuis moeten bevallen. 

[quote quote=10149606]Ja gehad. Kreeg controle bij de gynecaloog. Later waren ze bang voor zwangerschapscholotase. Uiteindelijk alles goed gekomen en een gezonden zoon. Uiteindelijk wel in t ziekenhuis moeten bevallen.[/quote]Hoe lang was jij toen zwanger? 

Terug
Bovenaan