Afwijking baarmoeder

<p>Hoi allemaal!</p><p>Een tijdje terug heb ik een topic geopend omdat wij helaas na meer dan 1 jaar proberen nog niet zwanger zijn.. </p><p>Nu heb ik gisteren een HSG gehad en hieruit blijkt dat 1 eileider vernauwd is aan het uiteinde en er waren wat verklevingen aanwezig. Deze verklevingen zijn nu zo goed als opgeheven gelukkig.</p><p>Maar helaas heeft de gynaecoloog ook gezien dat ik een afwijkende baarmoeder heb, mijn baarmoeder is namelijk T-vormig. Hiervoor krijg ik binnenkort een hysteroscopie, dan word gekeken hoe ernstig de afwijking precies is. Deze afwijking betekend dat een zwangerschap lastiger is ivm vergrote kans op miskraam, vroeggeboorte etc.. </p><p>Hier ben ik erg van geschrokken.. we zijn een jaar verder zonder zwangerschap en nu komt dit er ook nog eens bovenop, terwijl ons in de eerste instantie werd verteld dat er niks aan de hand was.</p><p>De hoop op een gezonde zwangerschap is nu nogal klein geworden bij ons, ik vroeg me af of een misschien vrouwen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en toch een kindje hebben mogen krijgen! Er is namelijk erg weinig over te vinden online..</p><p> </p><p>Groetjes!</p>

Terug
Bovenaan