afzakkende zwangerschapsbroek

hoi allemaal,
Nou het is zover: mijn eigen broeken kan ik nu echt niet meer aan. Vorige week liep ik op mijn werk met pijn in mijn buik van de strakke broek (eigenlijk meer last van de riem, ik had het bovenste knoopje al open en de riem eroverheen).
Een paar weken geleden heb ik al een leuke spijkerbroek van noppies gekocht met zo'n zwart stuk stof eraan.
Maar nu komt het probleem: de maat is volgens mij goed, het is een stretch en sluit nou aan aan om mijn achterste en benen, maar hij zakt vreselijk af! 5 stappen en het kruis hangt 10 cm lager. Er zit natuurlijk geen stevige band meer die normaal op je heupen blijft hangen en een riem kan er ook   niet aan.
Ik dacht dat mijn buik misschien wat te klein was nog, maar mijn nicht vertelde dat het bij haar bleef.
Heeft iemand hier ook dezelfde ervaring mee? Tips misschien (brettels? bednkik me nu )
Ik wil straks voor een andere broek gaan kijken, maar ik weet niet waar ik op moet letten.
Ik heb een leuke katoenenbroek die zit beter maar ik ben dierenasrt en zo'n broek is niet stevig genoeg en wordt te snel vies.
groeten Elke

Hoi,
Ik herken je probleem, bij mij zakken die broeken ook steeds af....maar ik heb de oplossing. een riem, simpel he.
Bij de prenatal of andere winkles waar ze zwangerschapsmode verkopen kun je riemen kopen, ik heb er 2 en gebruik ze atijd. De riem zit dan van achter hoog en van voren onder je buik, het ziet er nog leuk uit ook.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Succes.
Groetjes rene 21w & 3d

Of draag er een buikband over, die houdt het geheel wel op zijn plaats.

Het is misschien handiger voor je om voor nu een broek te kopen met een lage band, niet zo'n inzetstuk, want die vallen alleen goed als je ook echt een megabuik hebt.

Ik heb bij MissEtam heerlijke broeken gekocht waar gewoon een brede band elastiek in de spijkerstof zit  en aan de achterkant ook elastiek wat je kunt verstellen. Dat zit beter dan die buikstukken vind ik.

Maar probeer de buikband eens, dat moet ook wel gaan hoor !!

groetjes Marasje

Hoi, bedankt voor jullie reacties. In de broek van noppies zitten helaas geen lussen voor een riem. Wat de buikband betreft: Heb ik geprobeerd maar zelfs maatje s is nog wat te groot dus dat geeft geen houvast (ik begin vandaag aan mijn 20e week).
Ik heb net bij prenatal een spijkerbroek gepast die van achter heel hoog zat en van voor onder mijn buik, die was helemaal zonder elastiek. Daar kon heel goed een riem door. Maar helaas: te kort (ik ben 1.80m). Dan heb ik er inderdaad 1 gepast met een laag elastiek die zat heel geod maar was ook aan de achterkant zo laag dat je onderbroek erboven uit komt als je bukt (niet geschikt voor mijn werk).
Samengevat: nog niet gelukt maar ik houd vol!
groeten ELke

Ik heb tot overmaat van ramp ook zo'n broek gekocht. Ze zitten werkelijk voor geen meter. Ik heb hem iets te fanatiek gekocht omdat ik hem zo leuk vond. Bij mijn broek is het zelfs zo dat hoe groter de buik wordt hoe eerder hij afzakt. Hij schiet iedere keer naar onderen.

Een riem gaat niet bij dit model. Als ik dan ook nog eens een wat kort truitje aan doe dan zie je iedere keer mijn buik bloot. Ik heb geen maatje meer waar ik trots op ben dus echt blij ben ik er niet mee....

Ik heb hem maar in de kast gelegd. Wie weet kan ik er ooit iemand een plezier mee doen. Wel zonde van mijn geld maar ik heb er van geleerd!

Groetjes Nova

quote: asja reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-06-2006 13:57:08'));

Hoi, bedankt voor jullie reacties. In de broek van noppies zitten
helaas geen lussen voor een riem. Wat de buikband betreft: Heb ik
geprobeerd maar zelfs maatje s is nog wat te groot dus dat geeft geen
houvast (ik begin vandaag aan mijn 20e week).
Ik
heb net bij prenatal een spijkerbroek gepast die van achter heel hoog
zat en van voor onder mijn buik, die was helemaal zonder elastiek. Daar
kon heel goed een riem door. Maar helaas: te kort (ik ben 1.80m). Dan
heb ik er inderdaad 1 gepast met een laag elastiek die zat heel geod
maar was ook aan de achterkant zo laag dat je onderbroek erboven uit
komt als je bukt (niet geschikt voor mijn werk).
Samengevat: nog niet gelukt maar ik houd vol!
groeten ELke

ja daar wil ik nou es wat over weten

ik ben zelf ook 1.80 en ik krijg er wat van van al die broeken die
boven perfect zitten en onder HOOOOOOOG water echt verschrikkelijk

hebben ze wel fatsoedelijke zwangerschapsbroeken   voor lange mensen ???????????????

groetjes renata

Jeetje... da's wel balen dan dat het allemaal niet lukt...

Wat betreft de lange mensen, bij Miss Etam hebben ze wel een normale "lange" collectie, maar ik weet niet of ze die ook in de positievariant hebben?

Ben zelf maar 1.60 dus kort mijn broeken altijd zelf in... en er een stukje aannaaien gaat niet he?!!

Hopelijk slagen jullie wel !

beste Nova,
Oei oei we hebben waarschijnlijk dezelfde broek gekocht. En ik maar hopen dat als mijn buik verder groeit dat hij dan beter zou gaan zitten. Niet dus, zonde maar ja.

Wat de lengte betreft (ik ben je naam even kwijt): die broek van noppies is me zelfs te lang. Haha wil je hem van me kopen???

groeten Elke

Terug
Bovenaan